Livetos Kazlauskienės ir Ingridos Kazlauskaitės atostogų akimirka (nuotr. asm. archyvo)

Atlikėja Ingrida Kazlauskaitė kartu su mama, gerai žinoma dainininke Liveta Kazlauskiene, savaitę praleido Egipte, Šarm el Šeicho mieste. Besimėgaudamos moteriška kompanija jos rinkosi pasyvų poilsį, gaudė saulės spindulius ir mirko baseine.

Ingrida Kazlauskaitė netvėrė džiaugsmu dėl įspūdžių, kuriuos patyrė kartu su mama Liveta Kazlauskiene.

Kaip pasakojo naujienų portalui tv3.lt, šie metai yra jos jubiliejiniai –  tad dar daug kelionių nusimato šiais metais.

„Juk svarbiausia kurti nuostabius atsiminimus. Ir mamos šiemet jubiliejus, rugsėjo 20 dieną. Tai, kad jau taip sutapo – ėmėme ir po šventinio renginių darbingo sezono susidėliojome planus.

Labai norėjome tų kraštų, kur karšta, kur geras oras yra šimtu procentų garantuotas, palmės, saulė, kad galėtume pailsėti, atsipalaiduoti, pailsinti savo kūną ir mintis.

Gruodis ir sausis buvo labai aktyvūs ir gausūs darbais, tad jau labai reikėjo poilsio“, – sakė Ingrida.

Pirmoji kelionė tik su mama

Kazlauskų šeimos vyras Petras liko namuose. Tam buvo svarbi priežastis.

„Labai ačiū tėčiui, kuris išleido ir patikėjo man mamos draugiją. Nes iki tol gi jie visada kartu keliaudavo, neišskiriami mano balandėliai...“, – juokėsi ji.

Mamos ir dukros kelionė drauge buvo pirmoji abiems. Kaip teigė, ši kompanija labai patiko abiems, viena kitai sakė, kad norės pakartoti.

„Rinkomės pasyvų poilsį, mėgavomės SPA, norėjome moteriškai save palepinti. Saulės vonios, Raudonoji jūra, maudynės šildomuose baseinuose, pasaulio virtuvių gardumynai... Lepinomės ir gaudėme saulės spindulius.

Šarm el Šeiche praleidome savaitę. Jutiminė temperatūra buvo tikrai kokie 28, nors sinoptikai orų prognosėse skelbė +21-+23 C. Nesitikėjome, kad taip įdegsime vasario mėnesį“, – šypsojosi pašnekovė.

Viešbutis kiekvieną vakarą Ingridą ir Livetą džiugino įspūdingomis programomis. O paplūdimyje jos sutiko ypatingą gražuolį...

„Jaučiausi taip, lyg būčiau „Cirque du Soleil“ pasirodyme – pasaulinio lygio akrobatai, gimnastai, šokių, baleto trupė. Po vakarienės net skubėdavome, kad nepraleistume šių vakaro įspūdingų programų. Pasisėmėme įkvėpimo, grožėjomės, net laimės ašarą nubraukėme.

Paplūdimyje sutikome gražuolį kupranugarį vardu Mikis. Kiekvieną dieną skubėjome jį palepinti šviežiais obuoliais ir bananais, išbučiuodavome, išglostydavome“, – kalbėjo I. Kazlauskaitė.

Ingrida itin dėkinga, kad turi tokią mamą, su kuria gali kalbėtis apie viską ir patirti įvairių akimirkų.

„Turiu nuostabią mamą, esu labai laiminga šiame gyvenime. Ji – ne tik mama, bet ir draugė, scenos kolegė, patarėja, mokytoja. Pagalvojau, kai prieš keletą metų, dėl pandemijos, buvo paskelbtas karantinas ir buvome atskirti nuo savo brangių žmonių, tikrai svajojome apie laiką kartu. Tad prisiminiau tą etapą atostogaudama ir supratau, kokia dabar didelė laimė būti kartu ir kaip reikia tuo mėgautis“, – pasakojo atlikėja.

Viskas ėjosi kaip per sviestą

Ingridai kelionė į Egiptą buvo pirmoji, tad viskas džiugino, ji tyrinėjo, atrado daug dalykų. Neiškilo jokių nesklandumų!

„Mama sakė, kad net pasikrovė nuo mano džiaugsmo, kadangi jai yra jau penktas kartas šioje šalyje. Viskas ėjosi kaip per sviestą, nes tai yra mamos patikrinta kryptis, ji jau viską žino.

Neprireikė naudoti įsidėtų vaistų žarnynui, turbūt, nesu lepi, viskas tiko ir patiko. Buvo skaniausias, gardžiausias maistas, įvairių pasaulio šalių virtuvės, kiekvieną dieną ragavome skirtingą maistą. Lankėmės įvairiuose restoranuose, tikrai, nuostabus viešbutis.

Žmonės šilti, paslaugūs, rūpinasi svečiais. Jautėmės kaip namuose, aptarnavimo lygis yra labai aukštas. Mes, Lietuvoje, turime kur tobulėti, stengtis. Nes pas juos yra toks nuoširdus noras, kad klientas jaustųsi komfortiškai,tarsi namuose, jie yra labai paslaugūs“, – sakė I. Kazlauskaitė.

Pagaliau mama rado dukrelei jauniki!!!! Tai kuprius vardu mikis!!!petriuk bek arbuzu uzsipirkt zentas atleks uzsakomuoju reisu tiesiai i karmelava
Kuiliu svieziu ismove zarazos
Kad tas pietris kaip zatycka po menesiniu.