Lėlė „Barbie“ metė iššūkį Lietuvos dizaineriams: gavo intriguojančią užduotį

2019 metų kovo 9 d. mados pasaulį sudrebins neeilinis įvykis – legendinė lėlė „Barbie“ minės jau 60-tąjį gimtadienį. Įtakingi mados namai bei grožio industrijos influenceriai šiai progai ruošiasi jau ištisus metus. Inicijuodami įvairias akcijas bei bendradarbiavimą visame pasaulyje, jie siūlo prisiminti, kodėl „Barbie“ tapo ne tik daugelio kartų vaikystės simboliu, bet ir stilinga mados ikona.

27

Kūrybiškai prisidėti prie šios šventės jau šį rudenį yra kviečiami ir žymūs Lietuvos dizaineriai, rašoma pranešime spaudai.

(27 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Lėlė „Barbie“ metė iššūkį Lietuvos dizaineriams: gavo intriguojančią užduotį

Kaip ir kasmet, „Barbie“ gimtadienio išvakarėse didieji mados žurnalai bei tinklaraščiai diskutuoja, kokie lėlės įvaizdžiai per visus metus buvo patys įdomiausi, stilingiausi bei inovatyviausi.

Nors nuomonių yra pačių įvairiausių, daugelis visgi sutinka, kad juodą ir baltą maudymosi kostiumėlį dėvinti pirmoji „Barbie“, rinkoje pasirodžiusi 1959 metais, yra viena iš geidžiamiausių. Beje, ji buvo kurta pagal žymiojo Holivudo modelio Jayne Mansfield portretą.

Lėlė, užkariavusi pasaulį

Apkeliavusi daugiau nei 150 pasaulio šalių, „Barbie“ užkariavo ne vienos kartos mergaičių širdis. Net ir tokios iškilios damos, kaip Condoleezza Rice, Ivanka Trump ir Obama, yra prisipažinusios, vaikystėje žaidusios su „Barbie“.

Per šešis sėkmingus gyvavimo dešimtmečius lėlė-legenda ne kartą keitė savo siluetą, o prie jos idėjos dirbo tokie žinomi vardai kaip Dior, Versace, Vera Wang, Christian Dior, Ralph Lauren, Givenchy, Christian Louboutin, Armani, Karl Lagerfeld, Donna Karan, Philipp Plein, Escada, Calvin Kleinir daugelis kt.

Nenuostabu, kad „Barbie“ kolekciją šiandien sudaro net keli šimtai skirtingų modelių, už dalį kurių kolekcionieriai yra pasiryžę pakloti dešimtis tūkstančių JAV dolerių siekiančias sumas. Ypatingą vertę turi unikalūs, žymių mados namų kurti modeliai.

Pavyzdžiui, australų juvelyro Stefani Centuri sumodeliuota lėlė „Barbie“, dėvinti vėrinį, dengtą rožiniais deimantais, aukcione buvo parduoda už daugiau nei 300 tūkst. dolerių. Ji buvo kurta, siekiant surinkti pinigų krūties vėžio tyrimų fondui. Beje, tokios ir panašios iniciatyvos yra ir toliau sėkmingai plėtojamos visame pasaulyje

REKLAMA

Gali jungtis ir žymūs Lietuvos vardai

Nors kūrybinis „Barbie“ ir žymių pasaulio mados namų bendradarbiavimas vyksta ne vienus metus, Lietuvoje tokia iniciatyva – pirmoji. Iškilūs šalies dizaineriai turės galimybę prisidėti prie mados istorijos momento, pasiūlydami savo kurtus „Barbie“ aprangos modelius.

Nuo spalio 12 d. iki spalio 17 d. kasdien atrinkti Lietuvos dizaineriai gaus po paslaptintą rožiniu kaspinu apjuostą dėžę, – joje kvietimas aprengti lėlę priimant „Barbie“ iššūkį. Apie savo dalyvavimą jie praneša feisbuke arba instagrame ir tai stebi „Barbie“ atstovai Lietuvoje ir JAV. Jau gavę lėles dizaineriai prisipažįsta, kad dar vaikystėje siuvo šiai lėlei sukneles, dalyvavo įvairiuosiuose konkursuose, yra nagrinėję pasaulio madų namų „Barbie“ aprangos stilius.

Dėl dalyvavimo projekte norintys galės apsispręsti iki spalio 20, o jau gruodžio 10 d. turės pateikti savo sukurtus „Barbie“ stilius. Visus lietuvių dizainerių kurtus modelius bus galima išvysti ekspozicijoje, kuri vyks ateinančių metų sausio mėnesį PLC „Panorama“.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų