Garbingos asmeninės sukakties progai skirtoje parodoje eksponuojami dailininkės darbai, sukurti 1961-2011 metais. Tai kartono raižiniai, moliotipijos, monotipijos, tapyba ant drobės ir kartono, mišria technika atlikti kūriniai.
S. Kisarauskienė (g. 1937) priklauso kartai, kurios kūryba formavosi sudėtingu sovietmečio laikotarpiu. Menininkė yra viena iš tų asmenybių, kurios nepakluso ideologiniams sistemos reikalavimams ir ėjo modernistinių ieškojimų keliu. Jos kūrybai būdinga drąsi ir laisva meninė raiška, kupina eksperimentų. Technikų įvairovė - vienas išskirtinių S. Kisarauskienės kūrybos bruožų. Autorė itin pamėgo gana retai Lietuvos dailėje naudotas moliotipijas.
Simboliška, kad jubiliejaus proga S. Kisarauskienė ir jos kūryba sugrįžta į gimtąjį miestą - Kauną. Prieškariniame Kaune prabėgo dailininkės vaikystės metai, menininkės prisiminimuose išlikę to laikotarpio vaizdiniai turėjo įtakos ir kūrybai.
Anot parodos rengėjų, ekspozicijos koncepcijai akstiną davė S. Kisarauskienės kūrinys - grafikos triptikas „Suplyšusios Antigonės kelionės“ (2003). Antigonė - tarsi pačios dailininkės vidinis autoportretas. Parodoje apibendrinamas menininkės kūrybinis kelias, kuris yra neatsiejamas nuo jos kaip moters - žmonos, motinos - likimo.
Moters tema, vaizdinys dailininkės kūryboje užima ženklią vietą ir kartojasi visuose kūrybos laikotarpiuose. Dailininkei įdomios dramatiškos, aistringai su likimu kovojančios antikos tragedijų moterys - Antigonė, Ismenė, Medėja. Menininkės kūriniuose šios herojės iš pažiūros yra trapios, subtilios, tačiau spinduliuoja vidinę stiprybę ir veržlumą.
Kita svarbi grupė S. Kisarauskienės kūryboje yra sakralinės temos darbai. Religinių siužetų įvairovė nėra didelė, nes autorė mieliau renkasi skirtingas vienos ar kitos pamėgtos temos variacijas. XX a. septintojo dešimtmečio kartono raižiniuose išskirtinai dominuoja siužetas „Prie stalo“. Tai - Paskutinės vakarienės interpretacijos, atskleidžiančios savitą dailininkės santykį su sakralia tikrove.