„Jo scena arenose atrodys taip, kaip jai ir dera atrodyti 2017-aisiais, įskaitant visus moderniausius techninius sprendimus. Akivaizdu, kad Kastytis stovi ant aukščiausio savo karjeros laiptelio būtent dabar. Tai yra jo geriausias laikas. Ir patį K. Kerbedį tai skatina eiti į priekį, į didžiausias šalies arenas, rengti efektingus šou su gyvai grojančia grupe, pritariančiaisiais vokalistais. Žiūrovai matys didelę profesionalų komandą scenoje, o dar kelios dešimtys žmonių dirbs užkulisiuose. Ir jie visi žino bendrą taisyklę: viskas turi būti taip, kad klausytojas po koncerto jaustųsi toks pat laimingas, kaip ir vakaro kaltininkas“, – teigė prodiuseris Lauras Lučiūnas.
Rugpjūtį K. Kerbedis trankiai sugrįžo į akiratį ir tai iškart buvo pavadinta „ryškiausiu popmuzikos sugrįžimu“. Bilietai į jo koncertus buvo entuziastingai graibstomi. Atlikėjo koncertuose susiburia ne tik pavieniai gerbėjai, bet ir gausūs fanų klubai iš skirtingų Lietuvos miestų. Publika ošia, tiek klausydamasi amžiaus patikrintų jo hitų (vien dainai „Melodija“ – 36 metai), tiek naujų kūrinių, gimusių pastaraisiais metais. „Ir sugalvok gi tokį pavadinimą – „Mano balsas“, – vieną naujojo etapo perlų pristato Kastytis, ir auditorija jį paskandina ovacijose.
Kaip tik taip vadinsis ir jo turas per didžiąsias arenas: „Mano balsas“. Vasario 14-ąją, šv. Valentino dieną, K. Kerbedis pristatys savo jausmingą programą Klaipėdos „Švyturio“ arenoje, vasario 18-ąją nusilenks savo gimtam miestui Panevėžio „Cido“ arenoje. Kovo 8 dieną, visų moterų džiaugsmui, K. Kerbedis koncertuos Vilniaus „Siemens“ arenoje, o turą pabaigs kovo 25 dieną įsimintinu pasirodymu Kauno „Žalgirio“ arenoje. Turo bilietai jau prekyboje.
K. Kerbedis yra vienas tų atvejų, kai klausytojai artistą šlovina ne tik dėl pluošto dainų, primenančių jaunystę ir studijų laikais zulintas garsajuostes. Publika myli Kastytį visą: jo aistrą scenoje šiandien, jo nežemišką balsą, jo betarpišką bendravimą ir kūrybinį preciziškumą. Ir jam tikrai nereikia dainų, kurios būtų sumegztos iš painių filosofinių atraižų: K. Kerbedis dainuoja apie meilę jį mylintiems taip, kaip pats jaučia ir taip, kad visi sustingtų. Arba pašoktų nuo kėdžių, kai skamba „Mano meile, žinok“, „Sakale, lėk“, „Pienių vynas“ ir kiti superhitai.
Gerbėjai žino, kad jis nestovi vietoje ir neketina groti dainų, kurios dvelkia praeitimi. Savo senesnius kūrinius K. Kerbedis kruopščiai atnaujina, publikai pažįstamas dainas perdirba. Vieną tokių visiškai atnaujintų programos kūrinių „Skriski“ atlikėjo gerbėjai jau šiandien gali rasti jo „Facebook“ profilyje. „Man tai – tokia pat daina kaip „Pienių vynas“. Niekada su ja neatsisveikinsiu“, – ištaria K. Kerbedis.
„Ant scenos esu jau nuo 1978 metų... Buvau dar paauglys, kai pradėjau dainuoti, – sako Kastytis. – Dauguma mano kartos muzikantų karjerą pradėdavo nuo restoranų. Tie, kurie papuldavo į naktinę programą pagrindiniame miesto restorane, jausdavosi pasiekę karjeros zenitą, nes tuomet jau galėjo tikėtis, kad papuls ir į vieną iš penkių valstybinių Filharmonijos ansamblių. O tada juos gal net nufilmuos televizija. Bet pasisekė ne visiems: kai kurie savo geriausius laikus atpylė, nusivažiavo, ir pateko atgal į pirmąjį restoraną, kuriame gyvenimas ir baigėsi. Mano karjera klostėsi kitaip: pradėjau nuo naktinių programų, tada buvo kelios populiarios 1980-ųjų grupės, paskui – kariuomenė, iš jos grįžau į didžiąją sceną ir vis dar ten esu. Puikiai įsivaizduoju, kas dabar vyks didžiausiose arenose, nes be jokios abejonės dalyvauju pasiruošimo procese. Nesu šalininkas „darom, darom, greičiau“. Man reikia apgalvoti kiekvieną detalę. Jeigu turėčiau bent kruopelę abejonės, kad dabar dar nesame pasiruošę arenoms – stabdyčiau arklius. Bet aš žinau, kad šie koncertai bus tokie, kokių aš linkėčiau kiekvienam. Ir aš jų jau laukiu sproginėjančia širdimi.“