Panašu, jog ne tik kinų tauta sugeba aprūpinti pasaulį daugybės puikiai žinomų vardų padirbiniais.
Rusų tauta ne ką mažiau talentingai sugeba mėgdžioti, pamėgdžioti ir perdirbti. Be to, kol kinai suka galvas, kaip suklastoti kokį nors kompiuterinį prietaisą, rusai tiesiog „padirbinėja“ gėrimus ir maistą.
Vienas populiariausių padirbinių – alkoholiniai gėrimai. Iš nuotraukų aišku, jog padirbti galima viską: airišką saldų likerį „Baileys“, viskį „Johnnie Walker“ ar netgi pristatyti gimtoje šalyje gamintos degtinės padirbinį.
Tačiau ne tik alkoholinių gėrimų gamintojai bei jų žinomi produktai domina padirbinėtojus. Geriau apsižvalgę pamatysite, jog geriate ne „Lipton“ juodą arbatą, bet „Linden“, o vietoje kokakolos jums įpila produkto „Bela-kola“ arba, dar geriau, vietoje „Fantos“ geriate „Fantasik“. Panašumas – neįtikėtinas!
Tampa dar įdomiau, kai žinomų gamintojų ženklai pritaikomi visai kitiems produktams. Pavyzdžiui, iki skausmo pažįstamas „Windows“ ženkliukas tampa langų ir durų gamintojo logotipu, „Ikea“ prekybos centras tampa „Idea“, o „Apple“ ima ir „pasiūlo“ grožio paslaugas arba tampa paprasčiausia sodininkų parduotuvės reklama.