Paulius ledų nuotrauką paviešino socialiniame tinkle, o įrašu sutiko pasidalinti su naujienų portalo tv3.lt skaitytojais.
Parodė ledus
Feisbuke vyras paviešino ledų nuotraukas bei atskleidė, kad jį labai nustebino tai, ką rado leduose: „Dadu leduose radau anglių. Tikiuosi neapsinuodijau.“
Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su dainininku, šis kiek daugiau papasakojo apie situaciją.
Pasak vyro, ledus jis įsigijo „Maximoje“.
„Sugalvojau, kad noriu ledų. Nusipirkau. Atsisėdau į automobilį prieš važiuojant, galvojau, kad suvalgysiu ledus. Valgau ir pajaučiau, kad yra kažkas sauso ir traškančio tarp dantų. Tai buvo pabaigoje ledo. Labai nemaloniai nustebino, nes aš nežinau, ką ten valgiau. Plombyro leduose kaip ir neturėtų būti tokių dalykų, ką aš radau“, – sakė jis.
Tęsdamas pokalbį apie ledus, Paulius teigė, kad jų nebenorės pirktis: „Nelabai maloniai reagavau, nes nežinau, ką aš suvalgiau. Tikrai nemalonus jausmas. Gal aš apsinuodysiu nuo to? Aš net nežinau, kas ten yra. Nėra tikrai malonus jausmas. Nežinau, ar ateityje norėsiu ir nebijosiu pirkti ledų.“
Netrukus po vyro įrašu pasisakė ir ledų tiekėjai.
„Apgailestaujame dėl nemalonios situacijos, su kuria susidūrėte – dėl mūsų ledų porcijos kokybės. Jūsų pastebėjimas mums, kaip gamintojui, yra labai svarbus ir padeda tobulėti.
Jau 28-erius metus mūsų gamykloje taikome griežtus žaliavų ir produktų kokybės kontrolės standartus. Kiekviena nauja ledų partija yra kruopščiai tikrinama, o žaliavų ir galutinio produkto kokybės priežiūra – nuolatinė mūsų atsakingų darbuotojų pareiga.
Remdamiesi Jūsų atsiųstomis nuotraukomis, darome prielaidą, kad šis nesklandumas, nors ir itin retas, galėjo įvykti dėl vaflinio puodelio kepimo proceso ypatumų.
Labai retais atvejais – mūsų vertinimu, pagal gamybos mastus, tai yra maždaug 1 atvejis iš milijono – kepimo metu gali susidaryti sukepusių vaflių dalelių, kurios gali patekti į galutinį produktą. Labai gaila, kad taip nutiko būtent Jūsų ledų porcijoje. Suprantame, kad tai sukėlė nemalonių emocijų.
Jūsų pateikta ženklinimo informacija, vadovaujantis mūsų kokybės kontrolės procesais, padės mums identifikuoti gamybos partiją, pamainą ir atsakingus asmenis, kad ateityje galėtume išvengti tokių ypač retų, bet, deja, pasitaikančių klaidų.
Norėdami atsiprašyti ir kompensuoti šį nesusipratimą, kviečiame priimti mūsų dovaną – kaip simbolinę kompensaciją už patirtas nemalonias emocijas.
Dar kartą atsiprašome už Jūsų patirtą nepatogumą ir tikimės, kad šis atvejis Jūsų nenuvils ir išliksite mūsų ledų mėgėju“, – įrašą komentavo jie.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!