Asmeninė apipirkėja atskleidė savo darbo subtilybes: klientai nori brangių rankinių ne tik sau, bet ir keturkojams

Tikriausiai būtų sunku paneigti, kokią didelę įtaką šiais laikais turi socialiniai tinklai ir čia būrius gerbėjų patraukę nuomonės formuotojai, o, kaip pastebi stilistė bei asmeninio apipirkimo paslaugas teikianti Santa Misenytė, kartais, pamačiusios, ką dėvi garsenybės, to netrukus užsimano ir jas sekančios moterys.

16

Vis dažniau socialiniuose tinkluose nuskamba ir pačios Santos „Instagram“ – garsios moterys, rodydamos savo išskirtinius, o dažniausiai dar ir vardinius pirkinius, vis dėkoja Santai. Tačiau kuo iš tiesų užsiima Santa? Pati stilistė juokiasi ir atsako – ne, „Gucci“ pėdkelnių savo sandėlyje Londone ji tikrai neturi sukaupusi.

(16 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Asmeninė apipirkėja atskleidė savo darbo subtilybes: klientai nori brangių rankinių ne tik sau, bet ir keturkojams

Kuo iš tiesų užsiima asmeninis apipirkinėtojas? 

Pastaruoju metu vis daugiau žmonių renkasi apsipirkti ir savo įvaizdį suformuoti su stilisto pagalba, vis dėlto asmeninio apipirkinėtojo paslaugos kai kam dar nėra aiškios. Anot S. Misenytės, tai dažniausiai renkasi žmonės, kurie tiksliai žino, ko nori, už kiek nori, bet… neturi laiko ieškoti patys. 

Naujienų portalui tv3.lt S. Misenytė pasakojo, kad visų pirma ji – stilistė, o asmeninio apipirkinėtojo paslaugas teikia pagal poreikį. Kaip sako Santa, asmeninis apipirkinėtojas – tai toks žmogus, kuris už jus suranda/nuperka jums norimus daiktus. 

Tiesa, tokio žmogaus paslaugos yra išskiriamos į 2 dalis. „Pirma, kai klientas keliauja kartu su stilistu po parduotuves, ir taip jiems būnant kartu, išrenkami geriausi drabužių deriniai, o antra, kai asmeninis apipirkinėtojas visą darbą padaro už jus. Kaip ir minėjau „nuperka/suranda“ jau konkrečius daiktus. Ir tai gali būti ne tik rankinės, ar batai, bet ir baldai, meno kūriniai“, – pasakojo ji.

Santa pasakojo, kad jos kelias į asmeninio apipirkinėtojo paslaugas išsivystė visiškai natūraliai: „Jau daugelį metų dirbu su garsiais prekiniais ženklais ir žinau, kokios prekės yra „ant bangos“, kokias gauti sunku, ar apskritai neįmanoma. Prarasdamos viltį įsigyti svajonių rankinę/batelius, klientės tiesiogiai pradėjo kreiptis į mane su prašymais padėti.“

REKLAMA

Paklausta, ar turi daug klientų, stilistė nustebina – pati niekuomet nesireklamuoja, nes tiki, kad jei gerai dirbi, klientai ateina patys. Tai įrodo ir jos pačios patirtis. „Per daug nesiafišuoju – niekada nerodau klientų prekių, nepasakoju, kiek kas išleidžia ir ką perka. Klientai gauna visus čekius, užsakymo numerius, pilnus įpakavimus ir kaip įmanoma greitesnį aptarnavimą. Mano nauji klientai ateina per rekomendacijas, kitaip sakant, „iš lūpų į lūpas“, ir dėl to labai džiaugiuosi. Vadinasi kažką darau gerai“, – pasakojo ji.

Ir nors Santa gyvena ir dirba Londone, kur asmeninio apipirkinėtojo paslaugos yra populiarios jau galybę metų, ji pastebi, kad vis dažniau į tokius žmones kreipiasi ir lietuviai. „Londone, kur jau gyvenu beveik dešimtmetį, tokios paslaugos nieko nestebina – žmonės daug dirba, turi mažai laiko ir noriai kreipiasi į asmeninius apipirkėjus. Tikėkite ar ne, bet Lietuvoje ši paslauga taip pat populiari. Ypač išsaugo susidomėjimas karantino metu, kai keliauti pasidarė sudėtinga“, – sako ji.

„Gucci“ pėdkelnių bumas, neseniai sudrebinęs Lietuvos influenceres

Tikriausiai ne viena mada besidominti moteris neseniai pastebėjo ir didžiulį Lietuvos nuomonių formuotojų susidomėjimą prabangiomis „Gucci“ pėdkelnėmis ir iškart po to sekusias padėkas Santai. 

„Man visa ši situacija ganėtinai paradoksali. Šios pedkelnės buvo itin populiarios prieš kelis metus ir įsigyti jų galima buvo visur. Tai tikrai nebuvo kažkokia „deficitinė“ prekė. Tačiau pastebiu tendenciją Lietuvoje – jei tam tikrą daiktą įsigyja žinoma mergina/moteris, tos prekės poreikis išauga žaibiškai“, – savo nuomone apie staiga išaugusį jų populiarumą dalijosi stilistė.

Santa turi atsakymą ir į klausimą, kodėl vietoje to, kad pėdkelnių ieškotų pačios, garsios moterys kreipėsi į Santą? 

„Gal tai nuskambės ir banaliai, tačiau daugumai žmonių už norimą prekę yra paprasčiau tiesiog sumokėti daugiau ar net permokėti, nei bandyti ieškoti patiems. Greičiausiai taip jie taupo savo laiką“, – sakė ji.

REKLAMA

Vis dėlto daugybė influencerių pavyzdžiu pasekusių moterų, kurios vėliau kreipėsi į Santą, lengvai susipainiojo galvodamos, kad pėdkelnes platina pati stilistė. „Jau ne vieną kartą įsitikinau, kad socialiniuose tinkluose žmonės yra linkę nesiklausyti, ką pasakoja ar bando transliuoti „inluenceris“ – didžioji dalis „Instagram“ istorijas žiūri be garso. Užtenka pamatyti viena raktinį žodį ir to pakanka, kad informacija būtų neteisingai suprasta. Šį kartą užteko išgirsti visur „Sold out Gucci“ pėdkelnės, ir didžioji dalis susidarė tokią nuomonę, kad namuose aš turiu pėdkelnių sandėlį“, – su šypsena aiškino ji.

Iš tiesų stilistė paprasčiausiai internete rado nuorodą parduotuvės, kurioje ši prekė buvo parduodama ir ja pasidalino su keliomis žinomomis moterimis, kurios jų ieškojo, nes apie šias parduotuves jos tiesiog nebuvo girdėjusios.

Santa pasakojo, kad dažniausios jos klientės – tai kokybę vertinančios ir linkusios investuoti į kokybiškus ir ilgaamžius daiktus moterys: „Turiu lojalių klienčių, kurios apsipirkinėja taip kiekvieną mėnesį, bet būna ir žmonių, kurie perka išsvajotą prekę pirmą kartą ir jos negali įsigyti Lietuvoje, nes paprasčiausiai tų prekinių ženklų čia nėra, ar jų į Lietuvą nesiunčia.“

Kaip pasakojo stilistė, jos paslaugos milijonų nekainuoja, tačiau kadangi klienčių trokštamos prekės jau ir taip yra brangios, į ją dažniausiai kreipiasi tos moterys, kurios išskirtinai perka tik vardinius daiktus.

Vis dėlto nepaisant to, kad dažniausiai S. Misenytei tenka ieškoti aksesuarų, rankinių, batų ir papuošalų, pasitaiko ir kur kas originalesnių prašymų: „Jokie prašymai manęs nebestebina. Kai dirbau „Harrods“, pildydavome įvairiausius klientų norus – žmonės yra linkę labai daug išleisti ir savo mylimiems augintiniams. Brangios rankinės ar vardiniai drabužėliai keturkojams – anokia naujiena. Šiai dienai daugiausia pastangų bei kantrybės reikia norint gauti žymiąsias „Hermes“ Kelly ar Birkin rankines.“

Prie iššūkių įpratusi Santa pridėjo, kad jos darbe didžiausias sunkumas iškyla tada, kai tenka suktis iš padėties. „Tarkime, užsakymas būna atšauktas iš „Louis Vuitton“ ar „CHANEL“, o klientas ramiai sau laukia siuntinio. Tuomet tenka pasukti galvą, ką daryti, kad prekė, už kurią klientas sumokėjo, ją pasiektų jam nė nepastebėjus, kad kažkas atsitiko“, – apie savo darbo subtilybes baigė pasakoti ji.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (1)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų