Agnės Kuzmickaitės kolekcijos pristatymas pritraukė būrį garsių žmonių: akis traukė įspūdingai atrodanti Jagelavičiūtė

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje įvyko jau devintosios Agnės Kuzmickaitės kolekcijos pristatymas. Renginio raudonuoju kilimu žengė būrys pasipuošusių žvaigždžių, tarp kurių – ir Agnė Jagelavičiūtė.

52

Svečius kviečiame pamatyti nuotraukų galerijoje:

(52 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Agnės Kuzmickaitės kolekcijos pristatyme pasirodė būrys svečių

Lietuvos bei pasaulio įžymybių pamėgtos ir, žinoma, vienos garsiausių šalies drabužių dizainerės Agnės Kuzmickaitės indėlis į Lietuvos mados industrijos formavimąsi bei vystymąsi, neabejotinai, išties didelis. Savo kūrybą ji nuosekliai pristato tarptautinėse mados savaitėse ir kasmet rengia asmeninius šou Lietuvoje, tad ir šiais metais nutarė nelaužyti tradicijos – ketvirtadienio vakarą podiumu žengė naujausios, jau devintosios asmeninės Agnės Kuzmickaitės prêt-à-porter kolekcijos modeliai.

Daktaro laipsnį turinti dizainerė dalį kolekcijos pavasarį ir rudenį pristatė viename svarbiausių pasaulio mados industrijos renginių – pagrindinėje Londono mados savaitės programoje ir buvo ypač palankiai įvertinta tarptautinės mados bendruomenės, tačiau gerbėjai Lietuvoje išvydo kur kas daugiau – pusšimtį moterims bei vyrams skirtų drabužių modelių. Kolekcijoje plėtojamos trys, pasitelkiant scenografiją, stilizavimą ir garso takelį, į vieną kompozicją konceptualiai sujungtos kryptys. Kolekcijos stiliste ir pristatymo koncepcijos bendraautore šįkart tapo jaunas talentas Karina Panina.

„Šioje kolekcijoje šiuolaikiniai drabužiai miksuojami su barokiniais siluetais, taip sukuriama istorinio laikmečio ir šių dienų koncepto sinergija. Dabar toks laikas, kai viskas keičiasi ir sunku nuspėti kas mūsų laukia netolimoje ateityje, tačiau, kilus abejonei, visuomet galime atsiremti į istorinę patirtį ir iš jos pasisemti įkvėpimo. Siekdama nepaskęsti kasdienybėje, aš interpretuoju, improvizuoju ir šį kartą kviečiu prisiminti istorinius laikus bei tų laikų siluetus adaptuoti dabartiniam laikmečiui, taigi ši kolekcija skirta ne tik gražioms, bet ir protingoms ir nors iš pirmo žvilgsnio kolekcija gali pasirodyti eklektiška, tačiau būtent eklektika šįkart yra koncepto dalis“, – pasakoja drabužių dizainerė. 

Pirmojoje kolekcijos dalyje dominuoja akį traukianti ir šį sezoną dominuojanti žalia spalva bei linijas pabrėžiantys siluetai: glaustinukės, aptemptas kombinezonas, suknelės, marškiniai, suvarstomi ilgaauliai, pirmu numeriu ant podiumo pademonstruotas modernizuotas istorinio silueto sijonas ir kiti drabužiai, kurie puikiai atspindi tarp seksualumo ir konceptualumo laviruojančią kūrybos liniją, taip pamėgtą drąsių ir stilingų Agnės klienčių. Dizainerė pasakoja, kad efektyvių drabužių modelių raštas gimė eksperimentuojant su drugelio proporcijomis bei masteliu, taip išgaunant dar nematytą, akiai apgaulingą optinę iliuziją.

REKLAMA

Kita kolekcijos dalis „Rainbow“ – dar viena kūrybos skiriamojo ženklo drugelio improvizacija. Šį kartą už įkvėpimą kūrėja dėkinga dukrai Leonardai: būtent jos pieštos vaivorykštės tapo inspiracija sujungti  Leonardos pamėgtas spalvas ir drugelius – taip gimė džiaugsmingos vaivorykštinės uniformos margintos juodais drugeliais konceptas, kuris galiausiai buvo išplėtotas ir įgijo kombinezono, bomber tipo striukės, džemperio, kelnių, glaustinukės bei aksesuarų pavidalus. Šis raštas tap pat buvo adaptuotas ir lietuviškiems orams – A. Kuzmickaitė sukūrė ir minkšto audinio šiltesnius drabužius bei aksesuarus žiemai.

Drabužių dizainerei Agnei Kuzmickaitei taip pat svarbi šiuo metu ypač aktyviai plėtojama ir aktuali ekologijos tema bei tvarumas, taigi trečioji kolekcijos dalis gimė bendradarbaujant ir antram gyvenimui prikeliant tarptautinių siuntų, kurjerių paslaugų ir transportavimo įmonės „DHL“ kurjerių aprangas. Dizainerės talento ir fantazijos dėka darbo drabužiai buvo tranformuoti į figūrą papbrėžiančią suknelę, korsetą, liemenę, istorino silueto sijoną, šortus, stilingą švarką ir įspūdingus ekstravagantiškus aukštakulnius. Apskritai, didžioji dalis kolekcijos avalynės buvo sukurta specialiai šou.

Finaliniu kolekcijos modeliu tradiciškai tapo vestuvinė suknelė – šįkart ji minimalistinė, o  efektą įvaizdžiui suteikia nuometas bei aksesuarai. Tiesa, tai ne vienintelis baltas drabužis dizainerės kolekcijoje – ant podiumo taip pat buvo galima išvysti ir drugeliu puoštų baltų marškinių liniją, kurie tapo tarsi jungiamuoju kolekcijos koncepto simboliu – juk būtent klasikiniai marškiniai nepaiso sparčiai besikeičiančių tendencijų bei yra aktualūs įvairiuose istoriniuose mados kontekstuose. 

Primename, jog trečiadienį TV3 žinių „Dienos komentare“ A. Kuzmickaitė atskleidė, ką dar bus galima išvysti kolekcijoje.

Dalis kolekcijos jau buvo parodyta pasauliui Londone. 

Jau rytoj pristatysite savo naują kolekciją, tačiau tai bus vienas iš tų retų atvejų, kai ji nauja bus tik Lietuvos publikai, nes ją jau pristatėte Londono mados savaitėje. Kaip ten atsidūrėte?

REKLAMA

Iš tikrųjų, pastaruosius keletą sezonų dalį kolekcijos esu virtualiai pristačiusi Londono mados savaitėje, nes dėl karantino pasikeitusi situacija. Kadangi Lietuvos žiūrovai tų modelių dar nematė gyvai, aš viską sujungsiu į vieną kolekciją ir ji bus papildyta naujais modeliais. 

Mano vienas iš tikslų buvo pristatyti savo kūrybą ne tik Lietuvoje ir link to tikslo judu žingsnis po žingsnio. Kažkada pradėjau nuo Rygos mados savaitės, tada buvo Berlyno mados savaitė, Kijevo mados savaitė.

Taip užsimezga pažintys ir atsiranda galimybės.

Kaip jums pavyko patekti į didesnes šalis, nes jie juk turi nemažai ir savų dizainerių, todėl svetimų dažnai nereikia?

Visos užsienio oficialios mados savaitės yra skirtos būtent tos šalies dizainerių reklamai, viešinimui. Tai yra kaip ir tos šalies kultūros dalis, nes, pavyzdžiui, norint tapti Londono mados savaitės tarybos oficialiu nariu, tavo prekės ženklas turi būti registruotas Didžiojoje Britanijoje. 

Jei tavo prekės ženklas yra iš užsienio, tai dalyvauji tik svečio teisėmis, o visos didesnės galimybės yra skirtos ir sukoncentruotos tos šalies dizaineriams. Iš kitos šalies patekti dizaineriui, kuris savo verslą vysto ir moka mokesčius kitoje šalyje, mados savaitei nėra didelio intereso.

Jų tikslas – reklamuoti savo šalies dizainerius. Tos šalies vyriausybės remia mados savaitės organizatorius tam, kad jie pristatytų pasauliui būtent tų šalių dizainerius. 

O ką žiūrovai išvys rytoj pas jus atėję į pristatymą?

Pagrindinė dalis bus nauja kolekcija, kurią rugsėjo mėnesį virtualiu būdu pristačiau Londono mados savaitėje. Integruosiu dalį rūbų, kurie yra sukurti rūbų perdirbimo būdu – sukurti iš padėvėtų drabužių. Taip pat ir nauji, dar niekur nematyti modeliai. 


Rašyti komentarą...
N
Negerai raseivos
2021-11-26 08:43:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
Koks pavyzdys jaunimui,žinant keliautojos Nidoje nuotykius ir pabaiga,...įspūdingai atrodanti....
Galvokite,ką rasote,dugnas,tokie pareiškimai žemina ir kolekcijos pristatytojos įvaizdį...beje kuopele palaikytojų irgi reikėtų keisti.
Atsakyti
0

D
Doom
2021-11-25 21:49:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
O kodėl jie be kaukių?????
Atsakyti
0

S
Staska
2021-11-26 02:00:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
Čia tu tipo mažumų šou, labai tokiu veikėjų matos nuotraukose už rankyčiu susikibę fe
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (4)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų