• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Čia velniškai sekasi ar velniškai nesiseka? Viskas priklauso nuo požiūrio. Muzikos mokytojas iš Kroatijos Frano Selakas liko gyvas traukiniui įlėkus į užšalusią upę, nukritus jo lėktuvui, autobuso katastrofoje, poroje automobilių avarijų ir keliuose sprogimuose. Visa tai skamba neįtikėtinai, tačiau tai – tiesa. Tiesa ir tai, kad jis sulaukęs 72-ejų, pirmą kartą nusprendė sulošti loterijoje. Ir iškart laimėjo Aukso puodą. 1929 m. gimusio kroato stulbinamų katastrofų grandinė prasidėjo šaltą 1962 m. žiemą. Tąsyk traukinys, kuriuo jis važiavo, nulėkė nuo bėgių ir nėrė į užšalusią upę. Katastrofos metu žuvo 17 žmonių. F. Selakas liko gyvas ir pats išplaukė į krantą – po to tik ranką teko sugipsuoti.

REKLAMA
REKLAMA

Kita nelaimė jo tykojo po metų. 1963 m. jis skrido nedideliu lėktuvu, kuris dėl variklio gedimo nukrito. Žuvo 19 žmonių. Krintant lėktuvui, rodės, būti blogiau nebegali. Neįtikėtina, tačiau įvyko dar vienas gedimas – atsilapojo lėktuvo durys ir oro srautas išsiurbė F. Selaką lauk. Be parašiuto, žinoma. Frano ore, ko gero, galvojo, kad tai – neabejotinas galas. Tačiau galas laukė visų lėktuve likusių 19 žmonių – lėktuvas rėžėsi į kalvą. O F. Selakas išsigelbėjo, nes pataikė nukristi ant... šieno kupetos. Vyriškis atsipirko išgąsčiu ir keliais nubrozdinimais.

REKLAMA

Kita nelaimė įvyko po trejų metų, 1966 m. Šįkart Frano keliavo autobusu. Dėl apledėjusio kelio autobusas pradėjo slysti ir, pramušęs tilto aptvarus, nukrito į po tiltu plytėjusį slėnį. 4 keleiviai žuvo. Tačiau F. Selako tarp jų nebuvo.

Pavargęs arba pabūgęs negandų viešajame transporte, F. Selakas nusprendė keliauti vairuodamas pats, ir visur keliaudavo dažniausiai tik automobiliu. Tačiau nepadėjo ir tai. 1970 m. kelyje netikėtai užsiliepsnojo jo vairuojamo automobilio variklis. Frano sugebėjo iššokti iš liepsnų apimtos mašinos. Spėjo laiku, nes netrukus automobilis sprogo.

REKLAMA
REKLAMA

Dar po 3 metų (1973 m.) naujame jo automobilyje sugedo degalų siurblys. Variklis užsidegė dar kartą. Šįkart liepsna veržėsi į saloną. Vis dėlto F. Selakas gyvas liko ir po šios – jau penktos mirtimi pasibaigti galėjusios nelaimės. Po jos ant galvos liko mažiau plaukų.

1995 m., kai, rodos, katastrofų virtinė liko praeityje, giltinė nusprendė sugrįžti dar kartą – F. Selaką partrenkė autobusas. O dar po metų, 1996 m., neatidus sunkvežimio vairuotojas kalnų serpantine užtvėrė kelią automobiliui, kurį vairavo F. Selakas, ir šis nulėkė į prarają. Automobilis krito 90 metrų ir trenkęsis žemėn sprogo. Tačiau jame Frano nebuvo: jam kažkokiu būdu pavyko iššokti iš automobilio ir įsikibti į medžio šakas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rodos, Frano istorija reikėtų užbaigti – visos 7 nelaimės jau paminėtos, o nuo tada Franė į mirtiną katastrofą papuolęs nebuvo. Vis dėlto, jo gyvenime yra ir 8-asis Fortūnos šypsnis: 2003 m. nemirtingas 72 m. muzikos mokytojas įsigijo loterijos bilietą – pirmąjį per daugiau kaip 40 metų. Ir laimėjo Aukso puodą (apie 2,5 mln. litų). Už tuos pinigus kroatas iškėlė penktąsias savo vestuves ir viską pakomentavo trumpai ir aiškiai: "Sakyčiau, tokiomis pat katastrofomis reikėtų vadinti ir ankstesnes keturias mano santuokas."  

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų