40 kilogramų atsikratęs Žemaitaitis: „Be desertų man neįmanoma išgyventi“

Kai kurie namuose sėdėti karantino priversti žmonės viena iš laisvalaikio praleidimo veiklų pasirinko nuolatinį valgymą, tad nenuostabu, kad pasigirsta vis daugiau nusiskundimų viršsvoriu. Ši bėda nekamuoja Seimo nario Remigijaus Žemaitaičio, kuris tikina valgantis viską, bet sugebėjo numesti net 40 kilogramų. Savo paslaptis politikas atskleidė TV3 televizijos laidoje „Karštai su tv3.lt“.

R. Žemaitaitis tikino, kad be spurgų, šeštadieninio apkepo ir keptos duonos neįsivaizduoja gyvenimo, tačiau vyras stebina savo liekna figūra.

„Ką reikėjo suvokti ir su savimi susitarti, tai kiek dažnai tu nori valgyti. Pusryčiai privalomi, pietūs pagal judėjimo galimybę, kiek vaikštai, kiek sportuoji, o vakarienę reikia atiduoti priešininkui arba konkurentui“, – šmaikštavo politikas.

Mesdamas svorį, R. Žemaitaitis išmoko su maistu elgtis labai atsakingai, todėl dabar gali sau leisti pasmaguriauti.

„Be desertų man neįmanoma išgyventi, bet stengiuosi ne vakare valgyti, ne kokią penktą ar šeštą, bet stengiuosi valgyti ryte iki vienuoliktos valandos“, – pasakojo vyras.

Tačiau profesorius, higienos mokslų daktaras Rimantas Stukas įspėja – valgyti bet ko negalima, ypač dabar, kai aplink siaučia pavojingi virusai. Mūsų mityba turėtų susidaryti iš produktų, kurie būtini organizmo imuninės sistemos užtaisymui.

„Mėsa, žuvis ir kiaušiniai yra baltymų šaltinis, o jie yra labai svarbūs imuninių ląstelių statybai. Rauginti kopūstai yra puikus vitamino C šaltinis. Jie sudaro terpę žarnyno gerosioms bakterijoms išlikti gyvybingoms ir daugintis, o nuo žarnyno bakterijų kiekio priklauso imuninė sistema ir netgi nuotaika“, – pasakojo profesorius.

Specialistas paneigė mitą, kad vaisiai yra maistas, kurį galima valgyti kiek tik nori, tačiau tai tik pirmos dienos pusės užkandis.

„Reikia nedaryti klaidos, kadangi vaisiai savo sudėtyje turi labai daug angliavandenių į vakare jų valgyti nerekomenduotina. Vakare reikėtų valgyti baltyminį maistą – baltą žuvį, vištienos krutinėlės, varškės“, – patarė R. Stukas.

REKLAMA

Po karantino kilogramų priaugusių laukia dar vienas pavojus – įvairiausi mitybos planų sudarinėtojai, kurie savo metodikomis gali dar labiau pakenkti mūsų kūnui.

„Kažkas rekomenduoja maitintis remdamasis savo asmeniniu pavyzdžiu, va čia nereikia daryti klaidos. Jei tam žmogui nuo to, ką jis valgo, yra labai gerai, tai tegul jis ir valgo, bet mums gali būti ne taip gerai, o netgi blogai. Pagrindinė taisyklė – rekomendacijos turi būti moksliškai pagrįstos“, – įspėjo R. Stukas.

Visą reportažą žiūrėkite vaizdo įraše, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Karštai su tv3.lt“ žiūrėkite kiekvieną pirmadienį 19:30 per TV3 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV3 televizijos laidą „Karštai su tv3.lt“.


Rašyti komentarą...
G
Geizeris
2021-02-10 13:09:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
Nausode tu skistaklyni Bled imk viską į savo rankas tu turi tarnauti žmonėms.
Simonyte išvis nx mest lauk ciuciala tokia tik ant laužo ir sudegint prie pat seimo kad ir kiti matytų avinų banda
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (3)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų