2005 m. "Media Agency of the Year" titulą buvo iškovojusi OMD, 2006 m. šį titulą perėmė tarptautinis "Carat" tinklas. Pasak "Campaign" apžvalgininkų, aukščiausią įvertinimą "Carat" gavo už nuoseklias investicijas į naujas komunikavimo technologijas bei įspūdingą naujų tarptautinių klientų sąrašą.
"Carat" tinklas 2006-aisiais metais dalyvavo 38-iuose tarptautiniuose žiniasklaidos planavimo agentūrų konkursuose, kurių pavyko laimėti net 27. Tokie pasiekimai akivaizdžiai rodo Carat tinklo profesionalumą bei rimtai įtakoja pasaulinę žiniasklaidos agentūrų rinką.
Pernai ypatingai svarbių laimėjimų "Carat" pasiekė Europoje. Didžiausias pasaulyje reklamos užsakovas "General Motors" tiesiog šokiravo reklamos ir rinkodaros rinką, rugsėjo mėnesį paskelbdamas, kad keičia žiniasklaidos planavimo agentūrą ir be jokio konkurso naujuoju partneriu Europoje renkasi "Carat". Nuo šiol "Carat" rūpinsis kaip efektyviausiai paskirstyti daugiau nei 400 mln. GBP vertės metinį "General Motors" žiniasklaidos biudžetą.
"Šis laimėjimas nėra atsitiktinumas", - sako žiniasklaidos planavimo agentūros "Carat" padalinio Lietuvoje vadovė Rita Jermakaitė. Anot jos, "Carat" nuolat palaikė aktyvius ryšius su potencialiu užsakovu ir tai nulėmė pernai metų "General Motors" apsisprendimą.
Kitas svarbus laimėjimas – vienas "geidžiamiausių" tarptautinių reklamos užsakovų "adidas Reebok", kurio metinis reklamos biudžetas – 160 mln. GBP.
2006 m. žiniasklaidos komunikacijos tinklas "Carat" pristatė ir pradėjo įgyvendinti naują klientų aptarnavimo filosofiją - "Komunikacijų transformavimas" (Transforming Communications), kurios esmė – visapusiškas komunikacijų planavimas, o ne "tradicinis" žiniasklaidos laiko ir ploto pirkimas. Šiuos pokyčius esą inicijavo besikeičianti žiniasklaidos rinka, nes informacijos sklaidos priemonės daugiau nebeturi auditorijos "kontrolės". "Carat" atstovų teigimu, šiandien pati žiniasklaida tampa vartotojų valdoma ir pritaikoma savo reikmėms.
"Carat" apyvarta Lietuvoje per 2006 m. viršijo 13,5 mln. litų. Žiniasklaidos tinklo klientų sąraše – tokios tarptautinės kompanijos, kaip "Beiersdorf", "Renault", "Ferrero", "General Motors", SCA, "Philips" ir kt.
REKLAMA