REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Išlaikantis augimo tempą Vokietijos žemų kainų tinklas „Lidl Lietuva“, kurio apyvarta nuo veiklos Lietuvoje pradžios kasmet padidėja maždaug po 100 mln. eurų, pardavimų pajamomis kitąmet galėtų pasiekti 770 mln. eurų ir aplenktų „Iki“, kurios augimas pernai siekė  7 proc., o apyvarta – 719 mln. eurų, rašo portalas vz.lt.

Išlaikantis augimo tempą Vokietijos žemų kainų tinklas „Lidl Lietuva“, kurio apyvarta nuo veiklos Lietuvoje pradžios kasmet padidėja maždaug po 100 mln. eurų, pardavimų pajamomis kitąmet galėtų pasiekti 770 mln. eurų ir aplenktų „Iki“, kurios augimas pernai siekė  7 proc., o apyvarta – 719 mln. eurų, rašo portalas vz.lt.

REKLAMA

Pasistačiusi antrąjį logistikos centrą Vilniuje, „Lidl“ galės puoselėti dar ambicingesnius augimo planus ir laikui bėgant reikšmingai priartėti prie „Maximos“, kol kas pagal savo apyvartą (1,76 mlrd. eurų) stipriai atitrūkusios nuo konkurentų. „Maximos“ pelnas siekia 84,7 mln. eurų, o „Lidl“ jau dabar turi 35,2 mln. eurų.

Mažmeninės prekybos eksperto Justo Gavėno teigimu, „Iki“ parduotuvės vis dar konceptualiai neranda esminio pozicionavimo rinkoje, „Norfos mažmena“ daugiau mažiau pasiekusi „stiklines lubas“, o kelerius metus stebima itin agresyvi „Rimi“ plėtra kol kas akivaizdaus rezultato neduoda. 

2020-2021 metais „Maxima“ valdė 33,7-32,6 proc. prekybos rinkos, „Iki“ – 13,3-13,4 proc., „Lidl“ – 12,5-11,5 proc., „Norfa“ – 10,9-11,2 proc., o „Rimi“ – 7,3-7,2 proc.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų