Tyrimų agentūra „Euromonitor International“ numato, kad kitąmet prabangos prekių pardavimai kils 3 procentais. Visgi tai yra lėčiausias tempas per ketverius metus, rašoma portale qz.com.
Didžiausias atktyvumas, pasak analitikų, bus stebimas aksesuarų, ypač vyriškų, srityje. Visų akys krypsta į besivystančias rinkas, nes čia vyrai yra linkę daugiau išleisti madai ir prabangos prekėms nei moterys.
Paradoksalu, tačiau šią rinką gali užauginti vyriškos rankinės, kurių pardavimai Azijoje nuo 2008 metų padvigubėjo.
„Gali neįpirkti „Zegna“ palto, bet šių mados namų rankinei pinigų užteks. Tai jau yra prabangos prekė“, teigia „Euromonitor“ analitikas Fluras Robertsas.
Vien šiemet prabangių vyriškų rankinių rinka bus vertinama 9 mlrd. JAV dolerių. Manoma, kad prabangios vyriškos rankines daugumoje pasaulio regionų bus parduodamos aktyviau nei moteriškos.