„Volkswagen grupė ir jos bendros įmonės sparčiai transformuoja veiklą link elektrifikuotų, išmanių ir tarpusavyje sujungtų transporto priemonių“, – teigė atstovas.
Pasak jo, daugelis „SAIC Volkswagen“ gamybos vietų jau yra pertvarkomos arba jau pertvarkytos elektromobilių gamybai.
Oficialiai patvirtinta, kad gamyba sustabdyta gamykloje Nančingo mieste. Apie šį žingsnį pirmasis pranešė Vokietijos verslo leidinys „Handelsblatt“.
Bendrovės šaltinis AFP nurodė, kad vienas iš sprendimą nulėmusių veiksnių – gamyklos vieta miesto teritorijoje, dėl kurios sudėtinga vykdyti plėtros ar modernizacijos darbus, reikalingus elektromobilių gamybai.
Kinija – didžiausia pasaulyje elektromobilių rinka. Tai verčia tradicinius Europos gamintojus, kurių pagrindinis produktas buvo benzininiai ir dyzeliniai automobiliai, persiorientuoti.
Pastaraisiais metais „Volkswagen“ Kinijoje susiduria su vis nuožmesne vietinių gamintojų konkurencija. Vietos gamintojai, tokie kaip BYD, turėdami Kinijos vyriausybės palaikymą, gali panašaus lygio automobilius pardavinėti už gerokai mažesnę kainą.
Siekdama atgauti pozicijas, bendrovė pradėjo įgyvendinti strategiją „Kinijoje – Kinijai“, kurioje numatyta glaudžiai bendradarbiauti su vietos partneriais.
„Gamybos tinklas taip pat bus pritaikytas ir optimizuotas šiai strateginei krypčiai“, – pridūrė bendrovės atstovas.
Trečiadienį „Volkswagen“ pranešė, kad jos automobilių pristatymai Kinijoje per pirmąjį šių metų pusmetį sumažėjo šiek tiek daugiau nei 2 proc.