„Rekonstruojant Vilniaus mazgą <...> traukinių eismui numatytos dvi vietos, kuriose geležinkelis tiesiamas po žeme. Pirmoji – dalyje jungties į Tarptautinį Vilniaus oro uostą su naujai įrengiama oro uosto požemine geležinkelio stotimi. Antroji – Vilniaus intermodalinio terminalo jungtis su Vilnius – Kaunas pagrindine geležinkelio linija ties Aukštaisiais Paneriais”, – pranešime cituojama „Rail Baltica“ projekto komunikacijos partnerė Gintarė Urniežė.
Planuojama, kad jungtyje tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto preliminarus požeminio geležinkelio su stotimi ilgis būtų apie 550 m. Tuo metu atkarpos tarp Vilniaus intermodalinio terminalo ir pagrindinės Vilnius – Kaunas požeminės geležinkelio linijos ilgis siektų apie 1,1 km.
Pranešama, kad statybos darbai bus pradėti tik po specialaus plano patvirtinimo, techninio projekto parengimo ir tinkamo finansavimo užtikrinimo.