Tokius rezultatus skelbia Didžiojoje Britanijoje atlikta apklausa. Anot jos autorės, žaislų gamintojos „Airfix“, 62 proc. viešųjų ryšių ir rinkodaros specialistų skundžiasi per mažai laiko praleidžiantys su šeima ir vaikais.
REKLAMA
REKLAMA
Iš visų apklaustųjų taip teigė net 88 proc. Tai – vienas aukščiausių procentų tarp visų 30 tirtų specialybių. Tyrimo išvadose teigiama, kad vidutiniškai viešųjų ryšių ir rinkodaros specialistai per savaitę praleidžia po 17 valandų žaisdami su vaikais. Šis skaičius gali dar labiau mažėti dėl pasaulyje šiuo metu siaučiančios finansų krizės.
Tyrimo metu buvo apklausta 2000 tėvų ir mamų, dirbančių viešųjų ryšių bei rinkodaros srityse.
REKLAMA