Didžiosios Britanijos viešųjų ryšių konsultantų asociacija atliko viešųjų ryšių agentūrų vadovų apklausą, kuri parodė, kad dauguma (40 proc.) jų mano, jog šiais metais apyvarta mažės. Tačiau 26 proc. teigia, kad šis mažėjimas bus nežymus – 6–10 proc.
Tuo tarpu net 49 proc. viešųjų ryšių profesionalų yra įsitikinę, jog jų vadovaujamų bendrovių pelnas augs, 51 proc. kalba apie jo mažėjimą, tačiau iš jų 37 proc. teigia, kad jis bus nežymus.
„Dauguma klientų tapo atsargesni ir šiame klimate delsia tvirtinti savo rinkodaros biudžetus. Tapo daug sunkiau sudaryti sandorius, nes klientai vilkina jų patvirtinimą. Taip pat pastebime tendenciją, kad klientai nuo fiksuoto mokesčio už paslaugas agentūrai pereina prie bendradarbiavimo projektiniu pagrindu“, – sako asociacijos prezidentas Francis Inghamas.