• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

„Vičiūnų grupė“ žengė pirmuosius savo žingsnius Šiaurės Amerikos rinkoje ir pirmą kartą dalyvauja vienoje svarbiausių tarptautinių maisto inovacijų parodų – „SIAL Canada 2025“, vykstančioje Toronte, Enercare Centre parodų centre, balandžio 29–gegužės 1 dienomis.

„Vičiūnų grupė“ žengė pirmuosius savo žingsnius Šiaurės Amerikos rinkoje ir pirmą kartą dalyvauja vienoje svarbiausių tarptautinių maisto inovacijų parodų – „SIAL Canada 2025“, vykstančioje Toronte, Enercare Centre parodų centre, balandžio 29–gegužės 1 dienomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„SIAL Canada“ – tai prestižinė maisto pramonės paroda, kasmet suburianti beveik 1 000 dalyvių iš daugiau nei 55 šalių ir pritraukianti apie 20 000 profesionalų: importuotojų, eksportuotojų, mažmeninės prekybos atstovų, HoReCa sektoriaus dalyvių bei pramonės lyderių. Ši paroda išsiskiria aukšto lygio inovacijomis, globaliu mastu ir neįkainojamomis galimybėmis užmegzti verslo ryšius.

REKLAMA

„Viči“ produkcija ir šefo paruošti užkandžiai

Šių metų, jubiliejinėje – 20-oje – parodoje „Vičiūnų grupę“ atstovauja profesionalų komanda iš eksporto, marketingo ir produktų vystymo padalinių. Parodos lankytojams pristatoma plati produktų gama, ypatingą dėmesį skiriant surimio ir lašišos gaminiams, taip pat vis labiau populiarėjantiems ir patogiems vartoti „Gyoza“ koldūnams.

REKLAMA
REKLAMA

„Viči“ stende lankytojai turi galimybę ragauti unikalių užkandžių, ruošiamų ilgamečio mūsų partnerio – žinomo šefo Marc Shulman, kuris taip pat dalyvavo neseniai vykusioje parodoje Bostone. Tarp pristatomų patiekalų – „Gyoza“ su lašiša, krevetėmis ir daržovėmis, surimio krabų mėsa bei Atlantinės lašišos produktai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ambicingas žingsnis į stipresnes pozicijas globaliu mastu

Dalyvavimas „SIAL Canada“ yra strategiškai svarbus žingsnis, siekiant sustiprinti „Viči“ prekės ženklo pozicijas JAV ir Kanados rinkose, kurios pasižymi dideliu augimo potencialu. 

REKLAMA

„Viči“ komados tikslas – atrasti naujus partnerius, plėtros kanalus ir pasiekti platesnę auditoriją, kuri vertina kokybiškus, inovatyvius ir greitai paruošiamus maisto produktus.

„Vičiūnų grupė“ tvirtai žengia į Šiaurės Amerikos rinką, siekdama užtikrinti, kad „Viči“ vardas būtų siejamas su aukščiausia kokybe, šiuolaikinėmis vartojimo tendencijomis ir patikimu partneriu tarptautinėje maisto pramonėje.

Straipsnį parengė: UAB „Vičiūnų grupė“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų