Internetinio įmonių katalogo ringo.lt administratoriai konstatuoja, kad per paskutiniuosius tris mėnesius lankytojų srautas išaugo apie 30 proc., reklamos užsakovų padaugėjo virš 80 proc.
UAB „Ringo group“ projekto vadovas Karolis Šalauskas mano, kad sunkmetis daugeliui mažojo verslo atstovų apkarpė reklamos lėšas ir savireklamos galimybes tradicinėse žiniasklaidos priemonėse. Internetas, pasak jo, yra pigesnė, tačiau labai efektyvi reklamos forma. „Klientų ir svetainės lankytojų augimo tendencijos akivaizdžiai byloja, kad nauda iš tokios reklamos formos verslininkams yra, - teigė K. Šalakauskas. - Nuolat plečiame nemokamos informacijos skleidimo galimybes, tad mūsų vartotojai įvaldo vis įvairesnes savireklamos formas“.
Pasak reklamos specialistų, internetas išsivysčiusiose šalyse tampa populiariausia reklamos priemone. Pavyzdžiui, šiemet Didžiojoje Britanijoje 2009 pirmąjį pusmetį reklamos išlaidos internete viršijo reklamos išlaidas televizijoje. Tai pirmoji iš didžiųjų ekonomikų, kurioje internetas tapo dominuojančiu reklamos kanalu, apimdamas 23,5 proc. visų reklamos išlaidų, lyginant su 21,9 proc., tekusių televizijai (šaltinis: „The Guardian“, 30 09 2009).