Jeigu dar bent metus valdininkų stalčiuose užsigulės uostamiesčio geležinkelio mazgo modernizavimo projektai, Klaipėdos uostas ims dusti dėl vagonų ir laivų prastovų geležinkelio kilpoje, teigia „Lietuvos žinios“.
Prieš gerą dešimtmetį tiesiant geležinkelio į uostą atšaką keli Melnragės sergėtojai kaspinais rišosi prie pušų, pasiryžę savo kūnais apginti medžius nuo kirvio. Uosto darbininkams prisodinus medžių kitur, atsirado dar vienas geležinkelio vingis šiaurinėje uosto dalyje.
Anot „Lietuvos žinių“, tuo pat metu buvo kuriama ir kita, panaši į sabotažą, geležinkelio rekonstrukcijos stabdymo istorija. Dėl to Pauosčio stotis, neatsiejama naftos terminalo dalis, buvo išplėsta pavėluotai.
Pastaraisiais metais sparčiai didėjant krovinių kiekiui abiejose uosto dalyse, krovos kompanijos ir vėl nerimauja dėl uosto plėtrą stabdančio geležinkelio pralaidumo.
Susisiekimo ministerijos duomenimis, geležinkeliu vežamų Klaipėdos uosto krovinių padaugėjo nuo 13,8 mln. tonų 2002 metais iki 18,4 mln. tonų 2007-aisiais. Kasmet vidutiniškai prisideda po milijoną tonų. O kelių paskirstymo stotyse yra tiek pat.
Kaip rašo „Lietuvos žinios“, geležinkelis veda iš kantrybės ir gyventojus, laukiančius, kada miestą pasieks technikos pažanga ir sumažės į uostą ir atgal stumdomų krovininių vagonų keliamas triukšmas, o vykstantiesiems į Dituvos sodus nereikės stovėti ilgose eilėse prie Rimkų pervažos.