Kas antra Lietuvos įmonė yra linkusi remti sportą, tačiau nesulaukia pakankamai iniciatyvos iš paramos gavėjų. Tokią išvadą padarė veiklą pradedanti Sporto vadybos asociacija, atlikusi tyrimą apie verslo požiūrį į sporto rėmimą.
Po gegužės mėnesį rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vykdytos apklausos paaiškėjo, kad šešios iš dešimties sporto neremiančių įmonių svarstytų galimybę teikti paramą, tačiau niekada nėra gavusios pasiūlymo.
Kita vertus, net 80 proc. paramos teikėjų sportui teigia gavę naudos iš rėmimo veiklos, dauguma ketina ją tęsti.
„Tokie rezultatai rodo, kad yra daugybė neišnaudotų sporto ir verslo bendradarbiavimo galimybių“, – sako dr. Tomas Karpavičius, Sporto vadybos asociacijos valdybos pirmininkas.
Tyrimo duomenimis, įmonės, linkusios svarstyti paramos pasiūlymus, vertina keletą sporto rėmimo teikiamų galimybių. Visų pirma, verslininkus remti sportą paskatintų ryšių kūrimas su tikslinėmis grupėmis, klientais, rėmėjais – tai nurodė 55 proc. įmonių.
Beveik tiek pat įmonių kaip vieną iš pagrindinių bendradarbiavimo prioritetų nurodė įvairius reklamos ir žinomumo didinimo sprendimus. Apie penktadalis bendrovių norėtų įtraukti į sporto veiklą savo darbuotojus.
Po įprastai daugiausia paramos sulaukiančio krepšinio, antrą vietą tarp rėmėjų prioritetinių sporto šakų užėmė automobilių sportas – jį svarstytų remti beveik trečdalis apklaustųjų. 25 proc. teiktų paramą futbolui.
„Pirmas asociacijos žingsnis – išnaudoti lėšų pritraukimo galimybes ir išplėsti tiesioginės paramos sportui mastą. Tačiau manome, kad ateityje didelę naudą galėtų atnešti glaudesni ryšiai tarp verslo, sporto ir mokslo“, – sako Sporto vadybos asociacijos valdybos pirmininkas.