• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

UAB „Rinkos tyrimų centras“ bei Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ atlikto tyrimo duomenimis, konferencijos ir seminarai – antra pagal populiarumą reklamos ir pardavimų skatinimo priemonė. Ją naudoja 46 proc. tyrime dalyvavusių verslininkų. Šis būdas nusileidžia tik reklamai masinėse informacijos priemonėse (55,2 proc.).

REKLAMA
REKLAMA

Toliau rikiuojasi dalyvavimas parodose (45,2 proc.), reklama ir pardavimo skatinimo akcijos prekybos vietose (28,8 proc.). Mažiausiai populiarios reklamos ir pardavimų skatinimo priemonės – viešųjų ryšių kampanijos – jas naudoja 16,8 proc. tyrime dalyvavusių kompanijų, taip pat tiesioginiai pardavimai (15,6 proc.) ir tinklinis marketingas bei skambučio centrai (9,2 proc.).

REKLAMA

„Konferencijos bei parodos – įprastiniai įrankiai vakarų kompanijų rinkodaros arsenale. Lietuva nuo šių tendencijų neatsilieka. Kiekvienais metais pastebime augantį susidomėjimą parodomis ir konferencijomis tiek iš privataus, tiek ir viešojo sektoriaus organizacijų. Lietuvos įmonės aktyviai dalyvauja panašiuose renginiuose ir užsienyje, taip didindamos savo eksporto potencialą bei užkariaudamos naujas rinkas“, - sakė „Litexpo“ direktorius Darius Aleknavičius.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimo metu buvo apklaustos 252 Lietuvoje veikiančios įmonės, kurių metinė apyvarta – didesnė, nei 1 mln. Lt.  Konferencijas ir seminarus tarp pagrindinių savo korporatyvinių rinkodaros priemonių dažniausiai minėjo 5-10 mln. Lt metinę apyvartą pasiekiančios paslaugų sektoriaus įmonės (50,5 proc. apklaustųjų).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Verta pastebėti tai, kad šalyje ženkliai išaugus parodų ir konferencijų skaičiui, jų dalyviai vis didesnį dėmesį ima kreipti į kokybę. Todėl galvojant, kaip efektyviau šiuos įrankius išnaudoti rinkodarai, visų pirma reikia kreipti dėmesį į kokybės kriterijų. Inovacijos, pranešėjų kompetencija, netradiciniai sprendimai, sėkmingos praktikos yra tai, kas šiandien aktualiausia verslui“, - pažymėjo D. Aleknavičius.

Tuo tarpu dalyvavimą parodose tarp pagrindinių rinkodaros įrankių dažniausiai minėjo stambesnės, daugiau nei 10 mln. Lt. per metus apyvartą turinčios įmonės, atstovaujančios gamybos sektorių (54 proc. apklaustųjų). Aktyviai parodose dalyvavo ir prekybinės kompanijos (46,2 proc.).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų