Tokius duomenis pirmadienį pateikė laikinasis Turizmo departamento direktorius Juozas Raguckas ir „Cherry Media“ vadovas Vilius Juraitis.
„Tų labiausiai nukentėjusių žmonių apie 80 proc. yra įsigiję keliones per grupinių pardavimų portalus“, - spaudos konferencijoje sakė J.Raguckas.
„Cherry Media“ vadovas V.Juraitis teigė, kad aiškinamasi, kokia yra pinigų turistams grąžinimo tvarka.
„Darome viską, ką galime, tačiau sieksime išvengti situacijos, kad mums patiems nereikėtų susimokėti du kartus - vieną kartą klientams, o kitą kartą - „Fresh Travel“ bankroto administratoriui“, - sakė „Cherry Media“ vadovas.
Anksčiau skelbta, kad nukentėjusių turistų skaičius yra apie 1300.
Turizmo departamentas jau kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl galimai neskaidrios „Fresh Travel“ veiklos ir lėšų panaudojimo.
„Fresh Travel“ apie savo nemokumą paskelbė praėjusį penktadienį, tą pačią dieną Turizmo departamentas sustabdė įmonės veiklos pažymėjimą.
„Fresh Travel“ šiemet tapo ketvirtąja kelionių organizatore, kuri paskelbė apie savo nemokumą. Šiuo metu bankrutuoja įmonės „Go Planet Travel“, „Go Baltic Travel“ ir „Neoturas“.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.