Vasara Lietuvos reklamos rinkoje daugiausia dėmesio sulaukė atostogos ir kelionės – šia tema linksmai žaidžiantis „Tele2“ Pildyk draugų serialas tapo įsimintiniausia sezono reklama, rodo reklamos tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ atlikta apklausa.
Pozicijų neužleido ir „Omnitel“ Extra dviejų brolių serialas – jis išliko antroje įsimintiniausių reklamų vietoje. Į labiausiai įsiminusių reklamų sąrašo viršūnę šis serialas įsiveržė pavasarį.
„Vasara į reklamas atnešė daugiau lengvumo ir muzikos. Nauja ir įdomu tai, kad dešimtuke – net dvi muzika ir atlikėjais paremtos reklamos. Įsiminė SEL'as Egidijus Dragūnas Labas klipe ir charizmatiškasis „Freaks On Floor“ lyderis Justinas Jarutis Ežio klipe“, – sako Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas.
Abi šios reklamos, kaip rodo reklamos blic monitoringo tyrimas, pelnė labiausiai patikusių vasaros klipų laurus.
„Labas ir Ežio nuotaikingi klipai mums primena apie du svarbius dalykus reklamoje, kurie padeda užmegzti pozityvų emocinį ryšį su auditorija: pramogos efektą ir empatijos jausmą. Abu šiuos uždavinius išpildo mėgstami atlikėjai. Ir viso to ypač norisi vasarą“, – teigia reklamos tyrimų specialistas.
„Synopticom Ad Research“ Lietuvos reklamos monitoringo tyrimą vykdo jau ketvirtus metus. Atliekamos blic apklausos nėra griežtai reprezentatyvios, jomis siekiama užfiksuoti apytiksles, ryškiausias (angl. top of mind) tendencijas, išliekančias žiūrovų atmintyje. Apklausos rezultatai daugiausia atspindi miestų bei rajonų centrų gyventojų nuomonę.
Šį kartą vasaros reklamos blic monitoringo tyrime buvo apklausti 323 respondentai nuo 18 iki 55 metų, gyvenantys visoje Lietuvoje.