Bendrovės atstovai atsiprašė savo klientų ir taip pat paaiškino, dėl ko galėjo sutrikti ryšys.
„Dėl tinklo infrastruktūros incidento buvo trumpam sutrikęs „Tele2“ ryšys visoje Lietuvoje. Dėjome visas pastangas pašalinti sutrikimus, tai pavyko padaryti per itin trumpą laiką.
Pagrindinė versija šiuo metu – sutrikimai atsirado dėl techninių darbų Estijoje, kuriuos atliko išorinis paslaugų teikėjas savo šviesolaidiniame tinkle“, – sake bendrovės atstovai.
Pataria perkrauti telefonus ir modemus
Incidentas, pasak įmonės atstovų, nėra susijęs su planiniais darbai ir buvo netikėtas.
„Nepaisant to, pasiteisino „Tele2“ principas pirmiausia rūpintis ryšio saugumu ir diegti dvigubas ir trigubas atsargines sistemas kertiniams infrastruktūros elementams.
Atsarginės sistemos suveikė, todėl nepaisant didžiulės incidento apimties ir netikėtumo efekto ryšį atkūrėme ypač greitai – klientai paslaugomis vėl naudojosi maždaug po pusvalandžio nuo sutrikimų pradžios“, – rašė bendrovės atstovai.
Operatorius pataria klientams perkrauti telefonus ir modemus.
„Dar sykį atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už kantrybę“, – rašė bendrovės atstovai.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!