Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šįryt 10:15 val. sutriko „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai. 

Šįryt 10:15 val. sutriko „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai. 

REKLAMA

Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“, mobilusis elektroninis parašas ar kitos susijusios paslaugos.

Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ ir mobilusis elektroninis parašas sklandžiai veiktų kuo greičiau. Informacija bus atnaujinama.

„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.

Taip pat pranešama ir apie kai kuriuos sutrikimus bankuose.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevčius patvirtino, kad šiuo metu naudojantis jo atstovaujamo banko interneto banku paslaugos gali veikti lėčiau. Bankas atsiprašo už galimus nepatogumus

REKLAMA

Papildyta 13 val.

Po kurio laiko bendrovė pranešė, kad jau visi „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo vartotojai gali naudotis paslaugomis. 

„Smart-ID“ veikimas atstatytas 11:15, mobiliojo elektroninio parašo – 11:35.

„Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas yra atkurtas. Paslaugos veikia visiškai stabiliai. Sunkumų prisijungiant daliai vartotojų kilo dėl tinklo infrastruktūros sutrikimų“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų