smart-id

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „smart-id“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „smart-id“.

Vėl buvo sutrikusi „Smart-ID“ veikla

Antradienio vidurdienį vėl sutrikus tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veiklai, po pusvalandžio sutrikimai buvo pašalinti. Paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas BNS informavo, kad sutrikimai prasidėjo 12.05 val., jie buvo pašalinti maždaug 12.35 val.
2024-01-23

Sutriko „Smart-ID“ veikla: žmonės negali prisijungti prie banko

Pirmadienį daugelis vartotojų negali prisijungti prie interneto banko naudodamiesi specialia programėle „Smart-ID“. Sausio 22 d. gyventojai, kurie prie savo banko mėgino jungtis su „Smart-ID“ programėle, to padaryti negali. Portalo tv3.lt skaitytoja Ugnė pastebėjo negalinti prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko. Telefone jai pasirodo toks pranešimas: „Paslauga laikinai neprieinama. Bandykite prisijungti po kelių minučių vėl arba naudokite kitą prisijungimo būdą.
127 2024-01-22

Naudojate tokį banko kortelės ar „Smart-ID“ PIN kodą? Įspėja – taip prarasite pinigus

Nors technologinė pažanga leidžia tam tikrus mokėjimus atlikti bekontakčiu būdu nesuvedant jokio PIN kodo, tačiau kai kuriais atvejais to neužtenka, todėl būtina tvirta autentifikacija. Banko atstovai atkreipia gyventojų dėmesį, kokių slaptažodžių, net jei juos sukūrė ir pats bankas, nepatariama naudoti, mat kai kuriais atvejais naudojami PIN kodai gali tapti lengvai pasiekiama dovana sukčiams.
2023-11-16

Buvo sutrikusi „Smart-ID“ veikla

Trečiadienio rytą, apie 09:30 val. sutriko „Smart-ID“ veikimas Lietuvoje. Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“, rašoma pranešime žiniasklaidai. Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau. Informacija bus atnaujinama. „SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.
2022-05-04

Sutriko „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas, stringa internetinė bankininkystė

Šįryt 10:15 val. sutriko „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.  Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“, mobilusis elektroninis parašas ar kitos susijusios paslaugos. Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ ir mobilusis elektroninis parašas sklandžiai veiktų kuo greičiau.
2022-02-10

Rumunijoje sulaikyti net lietuvius apgaudinėję sukčiai: prisidengdami bankų vardu apšvarino virš 100 asmenų

Šią savaitę tarptautinės teisėsaugos operacijos metu, aktyviai bendradarbiaujant Lietuvos, Estijos, Rumunijos pareigūnams ir Eurojustui, Rumunijoje buvo sulaikyti 3 asmenys, nuo kurių nusikalstamų veikų galimai nukentėjo virš 80 Lietuvos piliečių bei apie 20 įmonių. Dar apie 500 nukentėjusiųjų buvo nustatyta Estijoje.
Kriminalai 2020-09-29

„Smart-ID“ programėlę atnaujinusi šiaulietė neteko 1 tūkst. eurų

Patikliai „Smart-ID“ programėlę atnaujinusi šiaulietė neteko 1000 eurų, pranešė Šiaulių apskrities policija. Rugsėjo 21-osios vakare 27 metų šiaulietė mobiliuoju telefonu gavo žinutę su nurodymu mobiliajame telefone atnaujinti „Smart-ID“ paskyrą. Mergina paspaudė ant nuorodos ir telefono ekrane atsidarė „Swedbank“-o langas, kuriame buvo prašoma suvesti savo identifikacijos banke kodą bei asmens kodą. Atlikus šiuos nurodymus, šiaulietės buvo paprašyta suvesti PIN 1 ir PIN 2 kodus.
2020-09-24

Perspėja „Smart-ID“ vartotojus: sukčiai iš žmonių bando išvilioti pinigus

Prisijungimui ir el. pasirašymui internete naudojantys programėlę „Smart-ID“ savo paskyras dėl saugumo reikalavimų privalo atnaujinti kas treji metai. Tokių naudotojų Lietuvoje šiemet bus dar 60 tūkst., o kitąmet – per 500 tūkst. Internetiniai sukčiai siekia pasinaudoti programėlės populiarumu ir apgaule išvilioti pinigus iš žmonių sąskaitų bankuose.
2020-09-11

Verslininkė pasipiktino: apsilankymo banke turi laukti beveik mėnesį

Pandemijos metu bankų padaliniuose teikiamos tik būtiniausios paslaugos, kurių negalima suteikti nuotolinių būdu. Nors vykstant konsultacijoms telefonu ar vaizdo skambučiais, klientų srautas turėtų būti sumažėjęs, žmonės piktinasi, kad registracija apsilankymui banke tampa tikru iššūkiu.  Į tv3.lt portalą kreipėsi verslininkė, kuri apsilankymo banke jau laukia beveik mėnesį.

Dėl užlieto Registrų centro „Luminor“ klientai negali naudotis banko paslaugomis internetu

Po pirmadienį praėjusios liūtes valstybės įmonė Registrų centras vis dar neatstatė visų sistemų veiklos. Dėl to keblumų patiria ne tik e. sveikatos sistemos naudotojai, vaistinės, bet ir banko „Luminor“ klientai. Kaip portalą tv3.lt informavo banko atstovai, dėl nuo pirmadienio vakaro sutrikusios Registrų centro veiklos mobilųjį parašą naudojantys klientai negali prisijungti prie interneto ar mobiliojo banko.
2020-07-22
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų