Sutriko ir SEB banko paslaugos: neveikia programėlė

Penktadienio popietę vieno didžiausių šalies bankų klientai susidūrė su problemomis – jiems neužsikrauna SEB banko programėlė telefonuose.

Mėginant tai padaryti, ekrane rodomas pranešimas, kad „paslaugos šiuo metu nepasiekiamos“.

SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė pripažino, kad tam tikrų nesklandumų dėl programėlė veikimo esama.

„Šiuo metu ji veikia lėčiau nei įprastai arba kai kuriems klientams neveikia dėl išaugusio klientų prisijungimų skaičiaus. Interneto bankas veikia kaip įprastai. Atsiprašome klientų dėl nesklandumų ir operatyviai šaliname sutrikimus“, – situaciją pakomentavo banko atstovė.

Kaip alternatyva ji siūlė klientams naudotis interneto banku kompiuteryje.

Šią savaitę tai yra ne pirmas kartas, kai stringa virtualios bankų paslaugos.

Ketvirtadienį laikinų nesklandumų patyrė „Swedbank“, penktadienį buvo pranešta ir apie „Smart-ID“ programėlės gedimus.


Rašyti komentarą...
G
Gintaras
2020-10-09 16:57:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
Dar visokio mėšlo įdiekite, tai užlūžus geriau naują sistemą kursite, nei senos labirintuose ieškosite spragų. Viską kelia į elektroniką, o jinai gendanti ir tą visi žino. Kol buvo paprastesnė sistema ir gedimų tiek nebuvo. Kuo tobulyn- tuo miškas gūdesnis... Užsikrušite su savo sistemomis.
Atsakyti
0

G
Grazvydas Samuolis
2020-10-09 17:33:37
Pranešti apie netinkamą komentarą
Pritariu ir as Gintarui kad anksiau probemu nebuvo gaip dabar
Atsakyti
-1

M
Manau
2020-10-09 16:54:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
Vagys
Atsakyti
-1

SKAITYTI KOMENTARUS (6)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų