• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Londone netikėtai iškritusiu sniegu, paralyžiavusiu susisiekimą, suskubo pasinaudoti rinkodaros kompanijos. Kūrybinė žiniasklaidos agentūra „Curb“ suskubo per vieną dieną Londone ant sniego „prištampuoti“ daugiau nei 2 tūkst. savo kliento logotipų.

Logotipą Didžiosios Britanijos sostinės gyventojai galėjo pamatyti 350-yje vietų: ant automobilių, pašto dėžučių, sienų, metro stotyse ir kt.

„Curb“ iš savo konkurentų išsiskiria tuo, kad teikia reklamos sprendimus, naudodamasi tik natūraliais resursais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų