Vienos iš Lietuvos kojinių rinkos lyderių „Skinijos“ pardavimai per devynis šių metų mėnesius viršijo 18 mln. litų - tai 13 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Augimą lėmė beveik trečdaliu išaugusios eksporto apimtys.
Be tradicinių rinkų Skandinavijoje, „Skinija“ šiemet pradėjo savo gaminius pardavinėti Prancūzijos, Vokietijos bei Šveicarijos aukštesnės mados segmente. Bendrovės rezultatai Lietuvoje išliko stabilūs ir sudarė kiek daugiau nei 40 proc. bendrų pardavimų. Tuo tarpu eksportas per devynis šių metų mėnesius ūgtelėjo daugiau nei 30 proc. iki 10,6 mln. litų.
Investicijoms šiemet skyrusi per 2 mln. litų, „Skinija“ iki metų galo tikisi išauginti pardavimus iki 27 mln. litų. 2010 m. pardavimai siekė 23,9 mln. litų.
Anot „Skinijos“ generalinio direktoriaus Tado Rimkevičiaus, didžiausio augimo tikimasi iš eksporto rinkų, kuriose klientai imasi didinti užsakymus, orientuodamiesi į aukščiausios kokybės ir technologiškai sudėtingus gaminius. Viena pagrindinių bendrovės eksporto naujovių - šiais metais išsiųstos pirmosios siuntos į aukštesnės mados drabužių prekybos tinklus Prancūzijoje ir Šveicarijoje.
Didžiausia „Skinijos“ eksporto dalimi išlieka Skandinavijos šalių rinkos. Bendrovė taip pat planuoja plėstis Vokietijos, JAV ir Kanados rinkose. Per 2011 metus „Skinija“ planuoja numegzti apie 5 mln. porų kojinių ir pėdkelnių.