Šiuos žodžius pasakė ne kokio nors interneto portalo pardavimo vadovas, o pasaulinio komunikacijos holdingo WPP prezidentas Seras Williamas Sorrellas tarptautinės reklamos specialistų konferencijos metu.
Kalbėdamas su daugiau nei 250 žiniasklaidos bei reklamos profesionalų W. Sorrellas, kurio vadovaujama kompanija pernai uždirbo per 15 mlrd. svarų sterlingų pelno, teigė, kad senos kartos žiniasklaida ir toliau išliks mažo pelningumo verslo šaka.
„Tradicinei žiniasklaidai skausminga yra tai, kad ji niekuomet nebus tokia, kokia buvo – t. y. pelninga kaip anksčiau. TV reklama dabar yra pigesnė, nei kada nors buvo, regioninės žiniasklaidos pelnas Didžiojoje Britanijoje pernai krito 19,1 proc., šiemet planuojamas ne mažesnis nei 13,2 proc. kritimas“, - sakė M. Sorrellas.
Anot jo, šiemet reklamoje dominuos inovacijos, agentūros bus priverstos kurti kūrybiškesnius sprendimus, reikalaujančius mažesnio rinkodaros biudžeto. Interneto reklamos rinka ir toliau turėtų augti.