• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sostinės pramogų ir verslo centre „Forum Palace“ klube „Balsas.lt“ vyko išskirtinis Aurimo Vietrino seminaras „Krizė – tave ar tu – krizę?“

REKLAMA
REKLAMA

Į interneto svetainės „Balsas.lt“ organizuotą14 metų patirtį turinčio verslo konsultanto Aurimo Vietrino seminarą gegužės 7 dieną susirinko įvairiausia publika –  nuo svarbių įmonių vadovų, verslininkų, ilgametę patirtį darbe turinčių bei jaunų specialistų iki dar tik bandančio surasti savo sritį ir įgyti patirtį jaunimo.

REKLAMA

Seminare išskirtinis dėmesys buvo skiriamas trims šiandien pardavėjams aktualiausioms temoms.

Pirmiausia, buvo nagrinėjama dabartinė rinkos situacija ir taisyklės, kuriomis turėtų vadovautis kiekvienas pardavėjas, siekiantis dirbti sėkmingai. Aptarta ir kliento elgsena krizės metu bei bendravimo stilius, kurį reikėtų pasirinkti atsižvelgiant į kiekvieno kliento susivokimo lygį.

REKLAMA
REKLAMA

Antroje seminaro dalyje dalyviams paaiškinta, kuo gali būti naudinga krizė, bei duota konkrečių patarimų, kuriais vadovaudamiesi jie gali padėti klientui pasiekti norimą rezultatą, o patys už tai pasiimti  sėkmės mokestį.

Paskutinė seminaro tema  – kaip motyvuoti save, kaip tai daryti, nuo ko pradėti ir kaip susidaryti asmeninio tobulėjimo planą bei jo laikantis pasiekti tikslą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

– Sakykite, koks įspūdis po seminaro? –  „Balsas.lt“ paklausė verslo konsultanto Aurimo Vietrino.


– Labai džiaugiuosi, kad į seminarą susirinko tiek daug aktyvių žmonių, ir daugelis išbuvo visą susitikimo laiką – nuo ryto iki vakaro. Seminaro pabaigoje pajutau, kiek daug  gerų emocinių bangų atėjusiems pavyko perduoti.

REKLAMA

Perteikiau ne tik visą medžiagą, kurią buvo suplanavęs išdėstyti seminare, bet ir dar daugiau. Nes iš susirinkusiųjų akių matėsi, kad jie trokšta sužinoti, kaip ir kokiu būdu iš susidariusios sudėtingos situacijos rasti išeiti.

Viso renginio metu iš dalyvių akių spinduliavo ugnelės, iš kurių galiu spręsti, jog išgirdome vieni kitus. Taip pat susidariau įspūdį, kad ši žmonių grupė yra vieni iš tų, kurie krizės metu nepasimeta, o imasi iniciatyvos pakeisti tai, kas jų netenkina.

REKLAMA

– Vieno interviu metu esate teigęs, kad kai išeinate į gatvę, iš veidų galite pamatyti, kurie žmonės jau nusipirko krizę, o kurie dar yra jos nusipirkimo stadijoje. Ką galite pasakyti apie šiandien į seminarą susirinkusią auditoriją?

– Jei žmonės atėjo pasisemti žinių, investavo savo laiką, sutiko pačią situaciją pamatyti kitu kampu, tai darau prielaidą, kad jie buvo vedini minties, jog dar galima išsisukti iš to, kas vyksta. Jie atėjo norėdami sužinoti, ką reikia daryti, kad tas kritimas būtų kuo „minkštesnis“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kiti atėjo susitaikę su krize klausdami - „Tai ką darom?“.  Neslėpsiu, buvo ir tokių, kurie  vis dar neigia  situacijos sudėtingumą, bet jų buvo vos keli.

– Kaip, manote, kurioje šių stadijų yra didžioji dalis Lietuvos visuomenės?

– Aš manau, kad mes vis dar procese į dugną bet dar ne dugne. Dugne kol kas  tik mažoji dalis – nekilnojamas turtas, statybų sektorius, logistikos įmonės.

REKLAMA

– Kas rodo, kad dugno nepasiekėme?

– Pažvelkime į situaciją kaimyninėje Latvijoje. Tai, jog guodžiamės – „pas mus taip nėra“,  dar neapsaugo nuo to, kas vyksta. Juk mes neesame izoliuoti nuo kitų valstybių. Pastaruoju metu situaciją tik blogėja.

REKLAMA

Kad nepasiekėme dugno rodo ir aptarnavimo sektorius. Klientas dar nėra svarbiausia – dažnai  nustembi aptarnavimo lygiu ar požiūriu į klientą.  Žmonės negerbia savo darbo, kliento, kuris yra jų maitintojas ir atneša pinigus. Tik atsidūrę dugne žmonės bus priversti to išmokti. Tada atsiras suvokimas, kas yra servisas, kas yra serviso standartai, kurių pasekoje klientas moka tau ir arbatpinigius, ir dėkoja, ir dar sugrįžta. Kol kas ši sritis Lietuvoje to dar nesuvokia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kai pensijinio amžiaus žmonės nebegalės pragyventi, tai bus dar vienas įrodymas, kad situacija yra blogiausiame taške. Tačiau kol kas šioje srityje dar ramu.

– Dėl kokių priežasčių jūsų patarimai galėtų neveikti?

– Pirma nesėkmės dalis – savęs apgaudinėjimas. Tie, kurie atėję klausėsi, tačiau mastė, kad viską žino, tik apgaudami save nuramino. Jie greičiausiai nieko ir nepradės daryti, nes „užkurti“ ryžto ir noro motyvą, kad kažką savo gyvenime keisti, labai sunku. Dažnai prireikia specialisto pagalbos.

REKLAMA

Praleidę dieną seminare jie gavo tik impulsą ir žinių. O toliau viskas priklauso nuo pačių vidinio noro ir entuziazmo.

Palinkėčiau, kad išgirstus patarimus jie per 24 valandas imtų įgyvendinti. Tegul nors mažiausius pasikeitimus įgyvendina, kitaip seminare sugaištas laikas bus praleistas beprasmiškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų