„Gemius Audience“ tyrimų duomenimis, naujasis portalas kovą ir balandį stipriai įsitvirtino tarp geriausiųjų. Vien praėjusį mėnesį portale apsilankė beveik milijonas unikalių lankytojų (892 000). Tv3.lt šiuo metu pasiekia daugiau nei 47 proc. interneto auditorijos Lietuvoje!
„Užtikrintai įžengėme į interneto platformą ir ketiname čia įgyvendinti nemažai ambicingų planų. Savo skaitytojams ir žiūrovams kasdien siūlome tik patį geriausią turinį, o jis šiandien - svarbiausias. Puikūs mūsų portalo starto rezultatai tik įrodo, kad kuriame tai, ko reikia dinamiškai šių dienų auditorijai“, - sako UAB „TELE-3“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
Sėkmę taip pat patvirtina ir patys už save kalbantys įspūdingi puslapių peržiūrų skaičiai – vidutiniškai per mėnesį kompiuterių, mobiliųjų telefonų bei planšečių vartotojai tv3.lt atverčia daugiau nei 37 mln. puslapių!
Naujame portale itin skaitomos Lietuvos ir užsienio aktualijas pateikiančios skiltys bei pramogų naujienos, nuolat žeriančios intriguojančių įdomybių. Vienos skaitomiausių yra tv3.lt portalą pristatančių žymių veidų rubrikos ar aktualijos apie juos – Naglį Šuliją bei jo orų prognozes ir horoskopus, Moniką Šalčiūtę, Marijoną Mikutavičių ir kt. Šie žmonės garsiai sako, kad gyvenimas su tv3.lt yra lengvesnis:
Labai daug dėmesio sulaukė ir balandį startavusi rubrika „Įvaizdžio ekspertai“ - virtualios stiliaus ir įvaizdžio kūrimo konsultacijos su stiliste Agne Jagelavičiūte, Stiliusos.lt komanda ir grožio salonų profesionalais. Tarp mėgstamiausių ir tiesioginės transliacijos – UEFA Čempionų lygos geriausios varžybos, objektyviosios TV3 Žinios ir kt., taip pat įvairūs konkursai bei vaizdo turinys, kurio tv3.lt portale galima rasti daug ir įvairaus. Tyrimais įrodyta, kad būtent vaizdo turinys yra vienas patraukliausių šių dienų skaitytojams.
Tv3.lt vienodai mėgstamas tiek moterų, tiek vyrų. Daugiausiai tv3.lt skaito išsilavinę, finansiškai aktyvūs 15 – 44 metų amžiaus didžiųjų miestų gyventojai.
Planuojama, kad TOP3 interneto rinkos žaidėju Lietuvoje tapęs portalas greitu metu pasieks daugiau nei 50 proc. interneto auditorijos.