Ekonomika.lt šaltiniai praneša, kad internetinis muzikos grotuvas „Spotify“ balandžio 16 d. oficialiai turėtų pasiekti Lietuvos klausytojus, o jo paslaugomis komunikacijai gali naudotis bent kelios Lietuvos įmonės.
Oficialiai bendrovė skelbia, kad balandžio 16 d. „Spotify“ žengia į Azijos rinkas, pradėdama veiklą Singapūre.
Tačiau „Spotify“ spaudos biuras „Ekonomika.lt“ priminė, kad ilgalaikis kompanijos tikslas, jog grotuvu naudotis galėtų visų šalių gyventojai, tačiau apie planus Lietuvoje neužsiminė.
„Žinome, kokie aistringi muzikos gerbėjai yra lietuviai, tačiau kol kas neturime jokių tiesiogiai susijusių naujienų”, - teigiama kompanijos atsakyme.
Švedijos startup’as „Spotify“ leidžia naudotis 20 mln. garso įrašų biblioteka, oficialiai vatojams jis prieinamas 23 pasaulio šalyse.