REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vairavimo egzaminas „Regitroje“ vilniečiui kaip reikiant apkarto – nors manevrą atliko gerai, iš egzaminuotojo išgirdo, kad buvo padaryta kritinė klaida. Todėl galimybė gauti vairuotojo pažymėjimą galiausiai buvo užkirsta. Tačiau dabar „Regitros“ atstovai atsiprašo už šį priimtą sprendimą.

Vairavimo egzaminas „Regitroje“ vilniečiui kaip reikiant apkarto – nors manevrą atliko gerai, iš egzaminuotojo išgirdo, kad buvo padaryta kritinė klaida. Todėl galimybė gauti vairuotojo pažymėjimą galiausiai buvo užkirsta. Tačiau dabar „Regitros“ atstovai atsiprašo už šį priimtą sprendimą.

REKLAMA

Pirmadienį vilnietis Konstantin socialiniame tinkle pasidalijo vaizdo įrašu. Netrukus vaizdinė medžiaga sulaukė daugybės tautiečių reakcijų, o pasidalintas įrašas peržiūrėtas beveik 400 tūkst. kartų. Konstantin viešai išdėstė, kaip buvo laikomas C kategorijos, leidžiančios vairuoti sunkvežimį, vairavimo egzaminas Vilniuje. 

Pasak vilniečio, egzamino metu, važiuodamas nuo Titnago g. link Šaltupio g., „Regitros“ egzaminuotojas liepė pasukti į kairę pusę. Konstantin, išklausęs egzaminuotojo reikalavimo, nedelsdamas atliko manevrą.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau netrukus sunkvežimis staiga buvo sustabdytas, o vilniečiui „Regitros“ instruktorius rėžė, kad vairavimo egzaminas neišlaikytas, mat nebuvo sustota prie „Stop“ ženklo. Todėl esą tai – kritinė klaida.

REKLAMA

Konstantin tikino, kad toks instruktoriaus sprendimas jį kaip reikiant pribloškė, nes „Stop“ ženklas yra netoli geležinkelio pervažos. O manevras į kairę pusę buvo atliktas gerokai anksčiau, t.y. pervaža nebuvo kertama, todėl ir sustoti prie „Stop“ ženklo pagal Kelių eismo taisykles (KET) tąkart nereikėjo.

Dėl instruktoriaus sprendimo pateikė apeliaciją

Naujienų portalui tv3.lt Konstantin pasakojo, kad dėl šio instruktoriaus sprendimo jis pateikė apeliaciją.

Neilgai trukus, po paviešinto vaizdo įrašo socialiniame tinkle ir išreikšto pasipiktinimo dėl valstybinės įmonės instruktoriaus veiksmų vilnietis sulaukė ir „Regitros“ Vilniaus filialo direktoriaus skambučio. Jis pasikvietė Konstantin pasikalbėti asmeniškai.

REKLAMA
REKLAMA

Pašnekovo teigimu, įmonės atstovai pripažino padarytą klaidą, todėl patirtos išlaidos – 100 eurų – bus kompensuotos.

Tiesa, Konstantin neslepia pasipiktinimo, kad nors klaida ir buvo pripažinta, tas pats instruktorius, kuris vairavimo egzamino metu padarė klaidą, ir toliau dirbs įmonėje.

„Svarbiausias mano paviešinto vaizdo įrašo tikslas – parodyti, kad instruktoriai neneša jokios atsakomybės. „Regitros“ atstovai iš anksto tarsi yra nusistatę, kad žmonės buki, o jie patys – protingi. Tačiau tokius dalykus reikia viešinti, nes pasiekti savo teisybę yra tikrai įmanoma. 

Niekas neįvertina, kiek buvo sugaišta laiko, paaukota nervų. Norėjau, kad instruktorius už klaidingą sprendimą būtų nubaustas, tačiau filialo direktorius pastebėjo, kad pats egzaminuotojas vis tiek nepripažįsta savo padarytos kaltės. Be to, buvo pasakyta, kad instruktorius atleistas nebus“, – kalbėjo Konstantin.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įmonės atstovai pripažįstą padarytą klaidą

Tuo metu „Regitros“ atstovė spaudai Justina Kazragytė naujienų portalui tv3.lt patvirtino, kad šiuo metu minėtas atvejis yra analizuojamas, o su klientu susisiekta asmeniškai.

„Kaip žinoma, visi egzaminai „Regitroje“ yra filmuojami, tad siekiant kuo tiksliau įvertinti situaciją, bus įvertinta visa turima medžiaga.

Pirminiu vertinimu, dėl žmogiškojo faktoriaus egzamino vertinimo metu įsivėlė klaida, tad atsiprašome kliento dėl visų nepatogumų, kuriuos teko patirti“, – teigė ji.

„Regitros“ atstovė taip pat dar kartą klientams priminė, kad kilus bet kokiems neaiškumams, vertėtų nedelsiant kreiptis į įmonės atstovus 

REKLAMA

„Esame sudarę galimybę individualiai gauti atsakymus į visus kylančius klausimus net keliais etapais.

Pirmiausia, po įvykusio egzamino egzaminuotojas suteikia grįžtamąjį ryšį, aptaria padarytas klaidas bei kokius įgūdžius dar reikėtų patobulinti. Jei su aptartu rezultatu nesutinkama, nešališkai situacija gali būti vertinama Apeliacijos komisijoje.

Komisija gali priimti sprendimą anuliuoti egzamino rezultatą, klientui pasiūlyti kitą jam patogią egzamino laikymo datą ar sugrąžinti už egzaminą sumokėtus pinigus“, – kalbėjo J. Kazragytė.

Be to, ji patikino, kad visais atvejais valstybės įmonė siekia priimti tokį sprendimą, kuris saugotų kliento interesus ir kartu padėtų užtikrinti, kad į eismą patektų tik gerai pasirengę vairuotojai.

būtina atleisti iš darbo.. nes neaišku kokia ta kvalifikaciją to egzaminuotojo..tai turi būt yvertinta ir nustatyta ar begali egzaminuotoju dirbt.. kiek būsimų vairuotojų sukirto ir jie neviešino to taupydami nervus.. tai taip pat galėjo būt.. kas bepasakysi.. čia gi yra verslas.. kuo daugiau sukirsti tuo daugiau žmogus pakylos pinigų kol išlaikys.. ir darbo bus tokiem egzaminuotojams.. net juokas ima.. nekart mačiau kaip su metrų matuoja centimetrus stovėjimo aikštelėj ar taisyklingai lygiai pastatyta prie nubrėžtos linijos.. gėda registrai turėtu būt.. ir tas vairavimo egzaminas neturėtu but prilyginamas lyg egzaminui universitete... turėtu būt paprastesnis.. kas yra neatsakingas tas ir lakstys išlaikęs egzaminą lyg akis išdeges..o normalus stengsis ir važiuos kaip ir visi mes važinėjam. mašina nėra prabangos dalis tik susisiekimo priemonė..tad ir egzaminai neturėtu but prabanga ir viskas turėtu būt paprasčiau
Kaune lygiai tas pats vyksta specialiai daro kad kuo maziau islaikytu juk vel isnaujo moki mokesti. Imant visos Lietuvos mastu gaunasi nemazi pinigai.
Tai paprasčiausias registroje susirinkusių mentų biznis - kuo daugiau kartų pravijai, tuo didesnės pajamos. Niekas už nieką neatsako, visi neklystantys viršininkai. Vairavimo instruktoriai irgi už nieką neatsako, nenustebčiau, kad taip pamoko, kad niekada egzamino neišlaikytum. Viena mokėsi, tai nuo pirmų minučių laukinis staugdavo vietoj paaiškinimo. Senai laikas tikrinti slaptais klientais, išaiškėtų brudų darbeliai.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų