Lėtėjanti ekonomika mažina ne tik užsienio oro bendrovių verslo klientų skaičių. Mažiau verslo klasės klientų sulaukiama ir Lietuvoje, tačiau čia tokias tendencijas pastebi tik viena iš dviejų pagrindinių oro bendrovių.
Pasak oro bendrovės „flyLAL“ Plėtros departamento direktoriaus pavaduotojo Liutauro Tarabrino, „flyLAL“ keleivių skaičius reguliariuosiuose reisuose šiemet išaugo 26 proc., o verslo klasės keleivių skaičius sumažėjo beveik 30 procentų.
Skrydžių bendrovės „airBaltic“ atstovai sako nepasiduodantys pasaulinėms tendencijoms, ir jų lėktuvuose verslo klientų skaičius - stabilus, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Verslo klasės keleivių skaičius yra stabilus, verslo klasės bilietų poreikis išlieka. Mūsų didžiąją dalį skrydžių sudaro būtent kryptys, kuriomis keleiviai skrenda daugiausia verslo reikalais“, - teigė „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius Tadas Vizgirda.
Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) praėjusią savaitę paskelbė, kad šiemet kovą, palyginti su 2007-ųjų kovo mėnesiu, visame pasaulyje keleivių, skridusių pirmąja klase, skaičius sumažėjo daugiausia per penkerius metus - 3,9 procento