„Alfa Media“ išaugo iš „start-up“ statuso, kai į spartų bendrovės augimą buvo investuojamos didelės lėšos be greitos grąžos lūkesčių. Bendrovę valdantis „MG Baltic“ koncernas pradeda skaičiuoti pinigus.
Kalbama, kad „Alfa Media“ imasi griežtos finansinės drausmės dėl prastesnio nei prognozuota pardavimų augimo, kuris neatspindi užimtos 4 vietos lankomiausių lietuviškų svetainių reitinge.
Liepos viduryje bendrovė atleido 7 darbuotojus, metų pradžioje darbo neteko keli žurnalistai ir beveik visi laisvai samdomi autoriai. Sklinda kalbos, kad nuo metų pradžios jau du kartus buvo sumažinti darbuotojų atlyginimai. Karpomos ir kitos biuro išlaidos.
Tuo pačiu yra pertvarkomas bendrovės marketingas, kurio vykdymą perima Jolanta Pupkevičienė, pakeitusi Dovilę Vaitkevičiūtę. Iki šiol J. Pupkevičienė dirbo „MG Baltic“ koncerno marketingo ir ryšių su visuomene vadove. Nuo „Alfa Media“ įkūrimo portalo marketingą ir pardavimus kuravę Linas Paulikas ir Dovilė Vaitkevičiūtė bendrovėje jau nebedirba.