Telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ pajamos per tris 2013 metų ketvirčius mažėjo beveik 8 proc., o trečiąjį šių metų ketvirtį mažėjimas siekė 10 proc. Kompnaijos pajamos šiemet sudarė 345 mln. litų, iš jų trečiąjį ketvirtį – 116 mln. litų (atitinkamai praėjusių metų tais pačiais laikotarpiais – 374 mln. litų ir 128 mln. litų).
„Omnitel“ pajamos iš mobiliųjų duomenų paslaugų per tris 2013 metų ketvirčius augo 15 proc. „Omnitel“ tinkle šiuo laikotarpiu buvo perduota net 61 proc. daugiau duomenų nei pernai, o išmaniųjų telefonų pardavimai padidėjo 14 proc.
„Mes investuojame į savo klientų patirtį ir suteikiame jiems palankias sąlygas naudotis mobiliuoju internetu, nes mobiliųjų duomenų versle matome didžiausią telekomunikacijų verslo augimo potencialą. Mobilusis ryšys nuo tradicinių balso paslaugų ir SMS pereina prie duomenų perdavimo“, - sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.
2013 metais „Omnitel“ išlaikė dideles investicijas, kurios per tris 2013 metų ketvirčius sudarė 41,3 mln. litų.
Šiais metais „Omnitel“ išplėtė ir modernizavo 3G tinklą 60 kilometrų spinduliu aplink greitkelį Vilnius-Kaunas, maždaug 30-40 kilometrų spinduliu aplink Vilnių – nuo Vievio iki pat Baltarusijos sienos, bei pajūryje - Šventojoje, Kretingoje, Gargžduose, Nidoje, Juodkrantėje, Giruliuose, Priekulėje ir kituose miesteliuose bei aplink juos.
Trečiąjį ketvirtį „Omnitel“ pradėjo aktyvius veiksmus, skirtus susigrąžinti buvusius bendrovės klientus.
„Nuo rugsėjo 9-osios buvę klientai, nusprendę vėl naudotis „Omnitel“ paslaugomis, atgauna turėtą lojalumo statusą. Šį žingsnį žengėme atsižvelgdami į buvusių klientų nuomonę, kad turėtų lojalumo privilegijų atgavimas jiems būtų reikšmingas argumentas sugrįžti į „Omnitel“, – pabrėžė Danas Strömbergas.
Pasak jo, turėto lojalumo statuso sugrąžinimas buvusiems bendrovės klientams yra tik vienas iš veiksmų, kurie padės „Omnitel“ pasiekti savo pagrindinį tikslą – atgauti lyderio poziciją Lietuvoje.