Socialinių tinklų portalas gegužės mėnesį planuoja pristatyti vestuvių realybės šou, kuriame dalyvauti galės visi „MySpace“ lankytojai. Tokiu būdu jo rengėjai nori sustiprinti ne tik „MySpace“, kaip pramogų tinklalapio, įvaizdį, bet ir pritraukti daugiau vyresnio amžiaus vartotojų.
„Norime parodyti tiems, kas galvoja, kad „MySpace“ yra tik paaugliams skirtas portalas, kitą mūsų pusę. Mūsų tinklalapyje žmonės netgi planuoja savo vestuves, tad esame aktualūs ne tik paaugliams“, - sako socialinių tinklų portalo atstovai.
Naująjį realybės šou sudarys 13 epizodų, kurių metu atrinktos poros vestuves planuos „MySpace“ bendruomenė. Vartotojai nutars, kurią suknelę turėtų pasirinkti nuotaka, kaip turi atrodyti vestuviniai žiedai, kur turės vykti puota, ką kviesti į vestuves ir t. t.
Tokiu būdu „MySpace“ tikisi pritraukti ne tik naujų vartotojų, bet ir sudaryti patrauklesnį paslaugų paketą reklamdaviams, kurie realybės šou metu turės naujų kontekstinės reklamos galimybių.