tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

JAV verslininkas Elonas Muskas pirmadienį dalyvavo teismo posėdyje, kuriame pareiškė prisiekusiesiems, kad jo 2018 metais socialiniame tinkle „Twitter“ paskelbta žinutė apie „Tesla“ perėmimą už 420 JAV dolerių už akciją kainą nebuvo pokštas ir kad Saudo Arabijos nepriklausomas turto fondas iš tikrųjų norėjo padėti jam tai padaryti.

JAV verslininkas Elonas Muskas pirmadienį dalyvavo teismo posėdyje, kuriame pareiškė prisiekusiesiems, kad jo 2018 metais socialiniame tinkle „Twitter“ paskelbta žinutė apie „Tesla“ perėmimą už 420 JAV dolerių už akciją kainą nebuvo pokštas ir kad Saudo Arabijos nepriklausomas turto fondas iš tikrųjų norėjo padėti jam tai padaryti.

REKLAMA

„Tesla“ vadovas E. Muskas pirmadienį grįžo į liudininkų suolą, kad atsakytų į įpykusių investuotojų teisininkų klausimus, sulaukęs kaltinimų, kad jo melagingi įrašai tviteryje apie neva užsitikrintą finansavimą akcijoms išpirkti investuotojams atsiėjo milijonus dolerių.

Daug dėmesio buvo skirta E. Musko paskelbtai išpirkimo kaina – 420 JAV dolerių.

Šis skaičius taip pat yra populiarus marihuanos, kurią vartoja ir E. Muskas, vartotojų susibūrimo kodas.

REKLAMA

„Skaičius 420 buvo pasirinktas ne norint pajuokauti; jis buvo pasirinktas dėl to, kad tai buvo akcijų kaina su 20 proc. priemoka“, – pareiškė E. Muskas, paklaustas, ar tviteryje jis papokštavo.

REKLAMA

Visgi E. Muskas pridūrė, kad buvo „skaičius 420 šiek tiek yra ir karmiškas“, nors, pasak verslininko, jis „turėtų pagalvoti, ar tai yra gera, ar bloga karma šiuo metu“.

2018 metais platformoje „Twitter“ paskelbti pranešimai paskatino „Tesla“ akcijų kainą svyravimą, o į teismą E. Muską padavę akcininkai teigia, jog magnatas elgėsi neapgalvotai, siekdamas sukelti spaudimą investuotojams.

E. Muskas išreiškė neigiamą požiūrį į spekuliantus ir teismo metu juos pavadino „blogiu“.

REKLAMA

„Šiuo metu sunku suprasti, kaip stipriai įmonę „Tesla“ puolė spekuliantai, kurie norėjo, kad „Tesla“ neišsilaikytų“, – prisiekusiesiems sakė E. Muskas.

Visgi jis pareiškė, kad pirmą iš ginčijamų įrašų tviteryje paskelbė sužinojęs apie „The Financial Times“ straipsnį, kuriame kalbėta apie Saudo Arabijos investicinį fondą, neva norėjusį įsigyti „Tesla“ akcijų.

Taip pat E. Muskas prisiekusiesiems teigė manantis, kad įrašų įtaka buvo pervertinta ir kad investuotojai dažnai nepaiso jo rekomendacijų.

REKLAMA
REKLAMA

Apklaustas ieškovų advokato, verslininkas tikino, kad Saudo Arabijos nepriklausomas turto fondas „neabejotinai, be jokių abejonių“ palaikė jo projektą, ir pridūrė, kad fondo vadovas jam pasakė, jog fonde taip pat dalyvauja Saudo Arabijos sosto įpėdinis princas.

„Taigi iš esmės aš supratau, kad tai buvo garantuotas sandoris“, – kalbėjo E. Muskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų