Ekspertas rašo, kad pastarųjų metų technologinis tobulėjimas tiesiog pritrenkia. Vis dėlto tai tik pirmas technologijos, kuri keičia kiekvieno mūsų kasdienį gyvenimą, žingsnis. B. Muraka savo tinklaraštyje pateikia įžvalgas ir bando nurodyti priežastis, kodėl „Naujasis mobilusis ryšys“ tik ateina į mūsų gyvenimus.
Pirma, perėjimas nuo senojo tipo mobiliųjų telefonų prie išmaniųjų telefonų tik prasideda. Telefonai, kurie savo funkcijų gausa labiau primena kišeninius kompiuterius, vis dar yra populiarėjimo stadijoje. B. Murakos teigimu, Jungtinėse Valstijose didžiąją rinkos dalį užima senojo tipo mobilieji telefonai, pajėgumais neprilygstantys išmaniesiems.
Antra, mobiliųjų įrenginių gamintojai apie išmaniuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius vis dar kalba lyg šie būtų vienas ir tas pats. Buvusio „Facebook“ produktų vadovo teigimu, minėti įrenginiai yra visiškai skirtingi tiek savo specifikacijomis, tiek ir paskirtimi.
Trečia, nebėra jokios kovos tarp „Apple“ operacinės sistemos „iOS“ ir „Google“ kūrinio „Android“. B. Murakos teigimu, vienintelis klausimas šiuo metu turėtų būti, kurį „Android“ tipą ir kokiame įrenginyje norime turėti. Kitaip tariant, „Android“ dominavimas tik prasideda.
Ketvirta, atlikti bankinius pavedimus mobiliuoju įrenginiu vis dar pakankamai sudėtinga. Įvairių programėlių parduotuvių atsiskaitymo sistemos vis dar komplikuotos, o tarpininkavimo mokesčiai per dideli. B. Murakos teigimu, žmogus sugalvojęs būdą, kaip padaryti apsipirkimą mobiliaisiais įrenginiais paprastą ir prieinamą taps labai turtingu.
Penkta, turinio kūrimo sąlygos, naudojant mobiliuosius įrenginius – tragiškos. Didžioji dalis turinio naudojamo išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse vis dar lengviau įsisavinama klaviatūrų ir įprastų kompiuterių pagalba. Įvairios piešti ir rašyti ranka leidžiančios programėlės parodo, kad poreikis kurti naudojant jutiklinius ekranus yra realus.
Šešta, vartotojui patogaus daugiaprograminio režimo (ang. multitasking) dar nėra sukurta. „Facebook“ specialistas savo tinklaraštyje dėsto, kad išmanieji telefonai, dėl nedidelio ekrano yra pakankamai patogūs naudoti vienai programai, tačiau kiekvienas mūsų esame pripratę naudoti operacines sistemas, leidžiančias atidaryti daug langų ir atlikinėti kelis darbus vienu metu. Todėl tikimasi, kad greitu metu turėsime mobiliojo įrenginio operacinę sistemą, kuri gebės atkartoti nešiojamų ir stalinių kompiuterių daugiafunkciškumą.
Septinta, vis dar nėra standartinės reklamos platformos, kuri leistų kurti tikslinę reklamą. Tokia reklama leistų kurti kur kas išmoningesnes ir vartotojui labiau priimtinas reklamas. Šiuo metu naujai besikuriančios įmonės turi skirti nemažai laiko ir resursų, kad sugalvotų kaip tinkamai sukurti savo platformą, kuri būtų priimtina vartotojui. B. Muraka tvirtino šiuo klausimu dideles viltis dedantis į „Facebook“ ir „Yahoo“.
Aštunta, tik kelios mokamos prenumeratos paslaugos prigijo mobiliųjų įrenginių rinkoje. Dauguma jų susiję su muzikos klausymu ir debesijos pagalba teikiama papildoma vieta duomenimis. Buvęs „Facebook“ specialistas ragina išsiaiškinti, už ką dar mobiliųjų įrenginių naudotojai būtų linkę mokėti.
Devinta, nors kelios mobiliosios aplikacijos, kaip „Instagram“ ar „Waze“, sugebėjo uždirbti milijardines sumas, dar nebuvo nė vienos įmonės, kuri tai padarytų be technologijū grandų pagalbos. B. Murakos teigimu, tikra „Naujojo mobiliojo ryšio“ laikotarpio bendrovė pradės nuo garažo ir baigs, kaip galinga superkorporacija, veikianti nepriklausomai nuo „Google“, „Microsoft“ ar „Facebook“.