Olialia pupytės yra labai aktyvios. Jos turi savo grupę. Jos turi savo kolą, kompiuterius ir net plastinės chirurgijos centrą. Siekiant pareklamuoti pastarąjį vakar internete buvo išplatintas toks video:
Plastinės chirurgijos centro tikslinė auditorija - moterys, siekiančios tobulesnių formų arba vyrai, norintys tobulesnių savųjų pupyčių formų (sprendžiu iš reklamos):
Beje, pastaroji reklama skelbta spaudoje mano asmenine labai subjektyvia nuomone yra viena geriausių iš to, ką esu matęs šiemet. Grįžtant prie video… Taigi plastinės chirurgijos centro auditorija - panelės, kurios norėtų atrodyti panašiai kaip Olialia pupytės arba vyrai, norintys „patobulinti“ savąsias pupytes. Olialia pupytės išplatintame video (beje, kurį susidėjo ne vienas naujienų portalas) siunčia žinutę savo auditorijai - jų formos netobulos ir kviečia pasisakyti, ar „Oksanai ir Skaistei reikėtų pasitobulinti kurią nors kūno vietą?“. Pamiršau paminėti, kad apie plastinės chirurgijos centrą čia niekur net neužsimenama! Ar jaučiate, koks smegenų plovimas? :) Nebepamenu to vyruko, kuris dirba su Olialia prekiniu ženklu, tačiau savo darbą jis atlieka puikiai!