Internetas yra kanalas, kuriuo informacija iš lūpų į lūpas plinta nepaprastai dideliu greičiu. Patenkinti varototojai rekomenduoja produktą kitiems, o pastarieji dar kitiems, taip suformuodami nemokamų ir itin paveikių rekomendacijų tinklą. Pasirodo, interneto vartotojų pirkimo sprendimą labiausiai apsprendžia draugų rekomendacijos, o ne žmonos ar vyro.
Tai ganėtinai natūralu, kadangi neretai žmonos ir vyro interesų sritis yra skirtinga. Vienas domisi automobiliais, kita suknelėmis. Tad ir galinčių rekomenduoti tam tikrą produktą asmenų dažnai tenka ieškoti už šeimos ribų.
Daug įdomesnis atradimas yra tai, kad iš visų respondentų net 5% teigė, jog blogeris lėmė jų pirkimą rekomendacijos pagrindu. Viena iš priežasčių slypinti po tuo gali būti pasitikėjimas. Tinklaraštininkas kaip bebūtų neretai asocijuojamas su ne pelno siekiančiu asmeniu, tad jo rekomendacija laikoma objektyvesnė.