Keliolikos metų patirtį sunkvežimių detalių prekybos srityje turintis Mindaugas Gadeikis yra vienas iš startuolio „Bumfix“ įkūrėjų. Pasak jo, automobilių detalių paieškos sistemos idėja kilo, kai pastebėjo, kad šioje srityje trūksta paprastumo, o žmonės, ieškantys transporto detalių, susiduria su daugybe sunkumų, tokių kaip daugkartinis skambinimas pardavėjams, su prašymais patikslinti informaciją ar tiesiog negalėjimu prisiskambinti.
„Sunkvežimių detalių srityje besikreipiantys žmonės yra specialistai, su jais yra lengviau kalbėti apie tai, kokių detalių jiems reikia. Tačiau, kai reikėdavo ieškoti lengvųjų automobilių detalių, susidurdavau su sunkumais. Taip prieš pusantrų metų kilo mintis, kad galiu išpildyti ką moku geriausiai – sukurti sistemą, kuri galėtų pakeisti detalių paieškos supratimą. Pradėjom plėtoti idėją ir startuolis pasirodė rugsėjo pabaigoje“, - pasakoja jis.
Randa netikėčiausius pardavėjus
Anot M. Gadeikio šiuo metu vyrauja supratimas, kad detalių paieška yra ieškančiojo problema.
„Sistemos pagalba mes stengsimės pakeisti šį supratimą ir sieksime to, kad žmonės nebevargtų ieškodami, o tiesiog užpildę vieną užklausą ir užsiimdami savo įprastine, kasdienine veikla sulauktų pasiūlymų iš suinteresuotų parduoti pardavėjų", - kalbėjo pašnekovas.
„Bumfix“ paieškos sistemoje vartotojai, užpildę užklausos formą, pasiekia ne vieną, o visus konkrečią transporto priemonės dalį turinčius pardavėjus. Pastarieji savo paskyroje taip pat gali rinktis, kokių detalių užklausas norėtų gauti. Pasak įkūrėjų, panašių nuotolinės prekybos sistemų analogų yra, tačiau automobilių detalių srityje nei Lietuvoje, nei kaimyninėse šalyse nerado.
„Mes leidžiame pirkėjui surasti pardavėją, o patys kaip sistema nenorime jų užgožti. Mūsų pagrindinis tikslas – kad pirkėjas lengvai rastų pardavėją bei atvirkščiai ir net nepajustų, kad jiems padėjo sistema. Taip siekiame sujungti netikėčiausią pirkėją su netikėčiausiu pardavėju“, - atskleidžia M. Gadeikis.
Pasak vieno iš įkūrėjų, tokia sistema yra labai patogi pardavėjams, mat šie gali sulaukti aktualių užklausimų iš pirkėjų ir atsakyti jiems patogiu metu.
„Pardavėjas, atsiliepęs į skambutį, turi būti tikras profesionalas, jei sugeba klientui atsakyti, kiek kainuoja prekė ir kuo ji skiriasi nuo kitų. Šiuo atveju, pardavėjas gali ramiai išsiaiškinti kokia prekė yra reikalinga, ar sandėlyje ji yra, ir ją parduoti nuotoliniu būdu“, - pasakoja pašnekovas ir teigia, kad užklausų atsakymo laikas svyruoja nuo 5 minučių iki 10 valandų.
Tarptautinė plėtra – po mėnesio veiklos
Startuolis „Bumfix“ veikia ilgiau nei mėnesį, tačiau dar prieš interviu savo socialinio tinklo paskyroje paskelbė, kad veiklą plečia į Latviją. Šiuo metu lietuviai gali ieškoti detalių Latvijoje ir atvirkščiai.
„Planavome šiuo etapu ateiti į Latviją, nes lietuviai detalių segmente yra pajėgesni už kaimynus. Vėliau sieksime prisijungti Estijos, Lenkijos, Baltarusijos ir Ukrainos vartotojus. Pasaulis juk yra be sienų, todėl prekę galima pirkti užsienyje ir jau kitą dieną turėti detalę. Norime tapti tarptautiniu projektu“, - apie ambicingus planus kalba M. Gadeikis.
Tiesa, dar iki straipsnio publikavimo, „Bumfix“ komanda papildė sistemą naujiniu, kad ši padėtų parduoti nepataisomai sugadintus ar neeksplotuojamus ir kieme vietą užimančius automobilius
„Žmogus turintis sugadintą ar nebenaudojamą automobilį, suvedęs transporto priemonės duomenis į sistemą ir išsiuntęs pasiūlymą, pasieks visus transporto priemonių detalių pardavėjus, kurie taip pat užsiima utilizacija. Tokiu būdu vartotojas išvengs daugybės skambučių ir sutaupys laiko. Taip pat pasinaudojus sistema žmogus gali sulaukti netikėčiausio pasiūlymo, kur galbūt net nebūtų skambinęs ar tiesiog neprisiskambinęs: toliausiai esantis pirkėjas gali pasiūlyti geriausią kainą ir dar atvažiuoti pasiimti pats“, - pasakoja M. Gadeikis.