Per metus visiems Lietuvos darbdaviams tai kainuoja apie 70 mln. litų.
71 proc. lietuvių darbo metu tikrina asmeninį elektroninį paštą, 65 proc. skaito internetinę spaudą, o 36 proc. lindi socialiniuose tinkluose. „Mažiausiai dėmesio darbo vietoje sulaukia pažinčių (10 proc.) bei receptų portalai, tinklaraščiai (18 proc.), – teigia cvmarket.lt atstovė Raimonda Tatarėlytė. – Lietuviai darbo metu rečiau nei, pavyzdžiui, amerikiečiai apsiperka internetu (39 proc.), tačiau pasauliniame tinkle labai aktyviai ieško asmeniniams tikslams reikalingos informacijos (78 proc.).“
5 proc. apklausos dalyvių rūpimų duomenų paieškoms kasdien skiria daugiau kaip po 2 val. darbo laiko. Naujienas internete apie valandą skaito 6 proc., o asmenine pašto dėžute tiek pat laiko naudojasi 3 proc. respondentų.
Iš bendravimo svetainių didžiausias darbo laiko „vagis“ – „Facebook“. Iki 10 minučių per dieną jam skiria 16 proc. respondentų. 3 proc. „Facebook“ pralindi po 2 valandas kasdien! Iš viso į didžiausią socialinį tinklą bent kartą per darbo dieną užsuka 35 proc. dirbančiųjų. Antroje vietoje – „Skype“ su 26 proc., trečioje – „Youtube“ su 22 proc. gerbėjų. Socialiniais tinklais labiausiai žavisi 18–39 metų respondentai – net 48 proc. paminėjo skiriantys laiko jiems naršyti. Bendravimo svetainės mažiau populiarios tarp 40-mečių ir vyresnių internautų (29 proc.). Jie aktyvesni pažinčių svetainių lankytojai.
Pagrindinė priežastis, kodėl darbinis kompiuteris naudojamas asmeniniams reikalams, yra noras atsipalaiduoti nuo darbo, padaryti pertrauką. Taip teigia net 58 proc. respondentų. 15 proc. aiškino, kad tiesiog „elgiasi taip, kaip visi“. 14 proc. yra per mažai apkrauti, o 13 proc. tiesiog nuobodžiauja arba mano gauną per mažą algą. „Dauguma internetą naudoja kaip pramogą, galimybę prasiblaškyti, tačiau daliai darbuotojų jis yra savotiškas protesto įrankis, – apibendrino cvmarket.lt atstovė. – Beje, įdomu, kad besiskundžiančių per mažu krūviu ar nuobodžiu darbu bene dvigubai daugiau tarp jaunesnių nei 40 metų respondentų.“ Lietuvos darbdaviai jau bando stabdyti interneto naudojimą asmeniniams tikslams. 36 proc. respondentų nurodė, kas jų darbovietėje kai kurios svetainės blokuojamos, sakoma cvmarket.lt pranešime.