• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

LB: vartotojų skundų pernai sumažėjo dukart

Lietuvos bankas (LB) pernai gavo 812 skundų – dukart mažiau nei 2023 metais. Banko teigimu, pokytį lėmė labai sumažėjęs skundų dėl mokėjimo paslaugų skaičius.

Lietuvos bankas (LB) pernai gavo 812 skundų – dukart mažiau nei 2023 metais. Banko teigimu, pokytį lėmė labai sumažėjęs skundų dėl mokėjimo paslaugų skaičius.

REKLAMA

Daugiausia skundų sulaukiama dėl bankų (41 proic.), elektroninių pinigų įstaigų (23 proc.) ir draudikų (apie 13 proc.) teikiamų paslaugų, pranešė LB. 

Skundai dėl mokėjimo paslaugų sudarė 62 proc., draudimo – 14 proc., kreditavimo – 12 proc. visų skundų. Kiti skundai gauti dėl investicinių ir kitų paslaugų. 

Skundų dėl mokėjimo paslaugų sumažėjo beveik tris kartus – nuo 1408 iki 502. Beveik pusė jų – dėl mokėjimo sąskaitų, jų apribojimo ar uždarymo. Daugiau kaip trečdalis skundų susiję su finansinio sukčiavimo atvejais, kiti – su mokėjimo kortelėmis, negrynųjų pinigų operacijomis. 

REKLAMA
REKLAMA

Skundų dėl draudikų veiksmų padaugėjo nuo 98 iki 117. Šioje srityje daugiausia jų sulaukiama dėl privalomojo transporto priemonių civilinės atsakomybės (29 proc.), turto (21 proc.) ir gyvybės (22 proc.) draudimo. Pirmais dviem atvejais daugiausia skundų – dėl draudikų atsisakymo mokėti draudimo išmoką, dėl vilkinimo priimti sprendimą. Skundai dėl gyvybės draudimo buvo susiję su draudiko taikomais sutarties mokesčiais, jų dydžiu.

REKLAMA

Anot LB, pasitvirtino dalis skundų, susijusių su draudimo paslaugų reklama, informacijos atskleidimu prieš sudarant sutartis ir žalų administravimu.

Skundų dėl kreditavimo sumažėjo nuo 103 iki 96, trečdalis jų susiję su vartojimo kreditais. Pernai gauta daugiau skundų dėl sukčiavimo, kai vartojimo kreditas paimamas kito asmens vardu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų