Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) išreiškė susirūpinimą dėl galimai neskaidrios „TNS Gallup Lietuva“ vykdomos TV metrų matavimo sistemos. Asociacija, vakar oficialiu laišku kreipėsi į sociologinių tyrimų kompaniją „TNS Global“, kuriai priklauso Lietuvos viešosios nuomonės ir rinkų tyrimų bendrovė.
Oficialiame laiške, KOMAA „TNS Global“ paprašė pateikti „TNS Gallup Lietuva” atliekamo TV metrų tyrimo nepriklausomo audito rezultatus.
„Asociacijai priklausančios žiniasklaidos planavimo agentūros siekia išsiaiškinti TV metrų tyrimo sistemos metodiką, kuri daro įtaką Lietuvos reklamos rinkai bei jos dalyviams. Tai mūsų nariai akcentuoja savo laiške“, - sako KOMAA valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.
Jo teigimu, neseniai viešumoje pasirodžiusi informacija dėl galimai nekokybiškai atliekamo „TNS Gallup Lietuva“ TV metrų tyrimo, KOMAA narius įpareigoja visapusiškai įvertintinti susiklosčiusią situaciją.
„Tikime, kad gavę nepriklausomo audito rezultatus ir viešai juos pateikę, tiek reklamos rinkos dalyviams, tiek visuomenei, pasieksime, kad būtų išsklaidytos arba patvirtintos spėliones dėl TV metrų matavimo sistemos šalyje metodikos pagrįstumo“, - sako G. Šeputis.
Pagal pasirašytas sutartis su media planavimo agentūromis, „TNS Gallup Lietuva” įsipareigoja užtikrinti tarptautinių kokybės standartų ICC/ESOMAR atitikimą, tačiau, pasak KOMAA valdybos pirmininko, viešumoje pasirodžiusios aplinkybės sukėlė tam tikras abejones dėl šių kokybės standartų laikymosi.
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija Lietuvoje vienija 23 kūrybines bei žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančias įmones.