REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Small Planet Airlines“ vis dar susiduria su sunkumais skraidinant lietuvius jų pasirinktomis atostogų kryptimis. Tačiau labiausiai keleivius pykdo tai, kad informacijos jie iš viso negauna arba geriausiu atveju pamato žiniasklaidoje.

„Small Planet Airlines“ vis dar susiduria su sunkumais skraidinant lietuvius jų pasirinktomis atostogų kryptimis. Tačiau labiausiai keleivius pykdo tai, kad informacijos jie iš viso negauna arba geriausiu atveju pamato žiniasklaidoje.

REKLAMA

Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi Ingrida, pasakodama, kad niekas nesuteikia jokios tikslios informacijos, kada bus skrydis, o tuo tarpu Vilniaus oro uoste – įstrigęs būrys žmonių ir daugybė vaikų skaičiuoja senkantį atostogų laiką.

Labiausiai skaitytoją papiktino tai, kad informacija apie vėluosiantį skrydį gavo tik po to, kai jis jau buvo akivaizdu, jog vėluoja.

„7.30 val. į Burgasą Bulgarijoje, turėjome išskristi. Tada pasakė, kad skrydis bus 10.35 val., tada praėjus lagaminų ir pasų kontrolę, jau faktiškai į autobusą sėdint pasakė, kad skrydis bus 15.35 val. Buvo maitinimo talonėliai pradžiai po 10 eurų duoti, tada išsireikalavome po 15 eurų ir dabar matome, kad jau iki 16 val nukeltas skrydis ir toliau neaišku. Visiškai niekas nieko nesako.

REKLAMA
REKLAMA

Žinutę gavome tik 11.27 val., kai skrydis turėjo būti 7.35 val. Daug žmonių čia, kai kurie žmonės iš Klaipėdos atvažiavo, su kūdikiais, baisu yra“, – pasakojo Ingrida.

REKLAMA

Ji sakė nė neabejojanti, kad kreipsis dėl kompensacijos, tačiau nėra tikra, kaip tai padaryti.

Keleiviai šiandien išskris

„Small Planet Airlines“ Rinkodaros vadovas Simonas Bartkus patikino, kad keleiviai dar šiandien išvyks atostogauti. Lėktuvas, turintis juos skraidinti jau leidžiasi oro uoste, tad tik minučių klausimas, kada jie bus pradėti laipinti.

„Dėl kompensacijų keleiviai kviečiami kreiptis tiesiai į „Small Planet Airlines“, siekant, kad nesklandumai būtų išspręsti kuo greičiau“, – prideda jis.

S. Bartkus primena, kad skrydžiai atidėti dėl vakar dienos problemų – vienas iš „Small Planet Airlines“ „Airbus 320“ lėktuvų patyrė gedimą Antalijos oro uoste, o gedimas buvo pašalintas tik liepos 3 dienos rytą.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl to „Small Planet Airlines“ panaudos du pakaitinius lėktuvus vykdyti skrydžius S5 3374 Rodas–Vilnius, S5 3605 Vilnius–Hurgada ir S5 3606 Hurgada–Vilnius, tačiau ypač intensyvaus sezono metu, liepos 3 dieną kai kurių skrydžių tvarkaraštis liks sutrikęs, kol visi lėktuvai bei įgulos grįš į numatytas bazes. „Small Planet Airlines“ atsiprašo visų keleivių dėl kilusių nepatogumų.

Didžiausių nepatogumų patirs skrydžio S5 3643 Vilnius–Burgasas keleiviai, kurių išvykimas bus atidėtas aštuonioms valandoms. Būtent šio skrydžio keleivė ir kreipėsi į naujienų portalą tv3.lt

„Keli kiti skrydžiai susidurs su mažesniais vėlavimais. Skrydis S5 3643 Burgasas–Vilnius vėluos 1 val. 50 min, skrydžiai S5 3605 Vilnius–Hurgada ir S5 3606 Hurgada–Vilnius po 2 val. 25 min. Prašome keleivių sekti informaciją oro uostuose ir kreiptis į aviakompanijos atstovus“, – informavo S. Bartkus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kiti liepos 3 dienos skrydžiai iš Vilniaus į Gazipašą ir atgal, iš Vilniaus į Barseloną ir atgal, iš Vilniaus į Antaliją ir atgal, iš Vilniaus į Heraklioną ir atgal vyks pagal numatytą tvarkaraštį.

„Small Planet Airlines“ atsiprašo keleivių, kurie susidurs su nepatogumais dėl vėlavusių skrydžių. Aviakompanija skiria absoliutų prioritetą skrydžių saugai, o esant skrydžių vėlavimams teikia rūpybą keleiviams“, – komentare rašo įmonės Rinkodaros vadovas.

Ką žinoti apie kompensacijas?

Valstybinė vartotojų teisių tarnyba informuoja, kad visais skrydžio sutrikimo atvejais keleivis, gindamas savo, kaip keleivio, teises, pirmiausia turi raštu kreiptis į skrydį vykdžiusį oro vežėją ir sulaukti jo atsakymo. Oro vežėjas turi kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per du mėnesius nuo pretenzijos gavimo, raštu atsakyti keleiviui.

REKLAMA

Jeigu neaišku, kaip rašyti pretenziją, vartotojai visada gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą ar Civilinės aviacijos administraciją, kvalifikuoti specialistai suteiks visą reikiamą informaciją bei pagalbą nemokamai.

Jeigu oro vežėjas į pateiktą pretenziją neatsako per 4-6 savaites arba atsako neigiamai, tačiau, keleivio nuomone, oro vežėjas nepagrįstai atsisako tenkinti jo reikalavimus, keleivis gali kreiptis ir pateikti skundą Europos Parlamento ir Tarybos Reglamento Nr. 261/2004 įgyvendinimą prižiūrinčiai institucijai priklausomai nuo to, kurioje šalyje įvyko skrydžio nesklandumas.

Kai atidėtas arba atšauktas skrydis turėjo vykti iš Lietuvos, vartotojas turėtų kreiptis į Civilinės aviacijos administraciją. Civilinės aviacijos administracijai nustačius, kad keleiviui priklauso kompensacija, tačiau Lietuvoje registruotai aviakompanijai nesutinkant jos išmokėti, vartotojai turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kuri nagrinės tarp vartotojo ir aviakompanijos kilusį ginčą ne teismo tvarka. Ginčo nagrinėjimo procedūra vartotojui yra nemokama.

REKLAMA

Jeigu nustatoma, kad keleivis turi teisė į kompensaciją, tai ji turėtų būti tokio dydžio:

250 eurų visų 1,5 tūkst. km ar mažesnio atstumo skrydžių atveju;

400 eurų visų didesnio kaip 1,5 tūkst. km atstumo Bendrijos vidaus skrydžių ir kitų 1,5 tūkst. – 3,5 tūkst. km atstumo skrydžių atveju;

600 eurų visų skrydžių, kuriems netaikomas a arba b punktas, atveju.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų