• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Postmodernioje visuomenėje dalis žmonių vartoja ne dėl to, kad jiems reikia kažkokių dalykų, bet kad neatsiliktų nuo kitų, „Žinių radijui“ masišką žmonių susidomėjimą prekybos centru „Lidl“ aiškino psichologas, socialinių mokslų daktaras Tomas Lagūnavičius.

18

Postmodernioje visuomenėje dalis žmonių vartoja ne dėl to, kad jiems reikia kažkokių dalykų, bet kad neatsiliktų nuo kitų, „Žinių radijui“ masišką žmonių susidomėjimą prekybos centru „Lidl“ aiškino psichologas, socialinių mokslų daktaras Tomas Lagūnavičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA

„Lidl“ į Lietuvą atėjo pakankamai seniai, bet užsiėmė ryšiais su visuomene, buvo visur sakoma, kad bus mažiausios kainos, panaudojo A. Sabonį, kitus įžymius žmones, kurie pritaria šiam dalykui netiesiogiai. Tai žmonėms susikūrė toks įvaizdis. Bet nepamirškime vieno dalyko – kaip įvaizdį sukūrei, taip gali jį ir sugadinti“, - laidoje „Dienos klausimas“ kalbėjo T. Lagūnavičius.

REKLAMA
REKLAMA

Psichologas taip pat iškėlė problemą, kuri gali neigiamai paveikti „Lidl“ prekybos centrus. „Kaip atsirado „Lidl“? Jis atsirado tam, kad būtų arčiau namų. O dabar kas užėmė tą „arčiau namų“ rinką?

Ikiukai, maximytės mažytės ir visa kita. Tai gali būti problema. Gali būti, kad „Lidl“ nesugebės gerai konkuruoti ir išlaikyti tą patį kainų lygį, jei nepasieks tokio paties kiekio parduotuvių“, - teigė pašnekovas.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų