• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Kaip rašo "New York Times", įprasti reklaminiai stendai pasipildė "bėgančiomis eilutėmis", kurios užprogramuojamos taip, kad gavusios koduotą signalą iš automobilio "Mini", jo vairuotojui praneštų asmeninę žinutę. Žinutės tekstas priklauso nuo anketos, kurią užpildo vairuotojas, duomenų. Pavyzdžiui, jei Ona yra advokatė, ji gali išvysti žinutę "Ona, vairuok tiesos greičiu". O štai jei Jonas yra virėjas, jam skirta žinutė skambės maždaug taip: "Jonai, dienos patiekalas - greitis".
Tiesa, šios kol kas eksperimentinės reklamos kelia nerimą saugumo ekspertams, kurie teigia, kad papildoma įkyri informacija atitrauks vairuotojų dėmesį nuo įvykių kelyje.
"Bandomieji triušiai" šioje "Mini" kampanijoje - daugiau nei tūkstantis "Mini" savininkų Niujorke, Majamyje, Čikagoje ir San Franciske. Jiems automobilių kompanija prižadėjo "nesuskaičiuojamą gausybę unikalių, asmeninių, žaismingų ir netikėtų žinučių".
"Žmonės perka "miniukus", nes tiesiog nori trupučio linksmybių", - teigia "Mini", vokiečių kompanijos "BMW" padalinio, vadovas Šiaurės Amerikoje Jamesas L. McDowellas. "Taigi stengiamės, kad ir mūsų rinkodaros strategija būtų tokia".
JAV šiuo metu yra apie 150 000 "Mini" savininkų, kvietimai dalyvauti bandomojoje kampanijoje išsiųsti puspenkto tūkstančio.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų