Tiesa, šios kol kas eksperimentinės reklamos kelia nerimą saugumo ekspertams, kurie teigia, kad papildoma įkyri informacija atitrauks vairuotojų dėmesį nuo įvykių kelyje.
"Bandomieji triušiai" šioje "Mini" kampanijoje - daugiau nei tūkstantis "Mini" savininkų Niujorke, Majamyje, Čikagoje ir San Franciske. Jiems automobilių kompanija prižadėjo "nesuskaičiuojamą gausybę unikalių, asmeninių, žaismingų ir netikėtų žinučių".
"Žmonės perka "miniukus", nes tiesiog nori trupučio linksmybių", - teigia "Mini", vokiečių kompanijos "BMW" padalinio, vadovas Šiaurės Amerikoje Jamesas L. McDowellas. "Taigi stengiamės, kad ir mūsų rinkodaros strategija būtų tokia".
JAV šiuo metu yra apie 150 000 "Mini" savininkų, kvietimai dalyvauti bandomojoje kampanijoje išsiųsti puspenkto tūkstančio.
REKLAMA